×
×

خواننده و آهنگسازی موسیقی ایران/

  • کد نوشته: 23503
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۸ام مهر ۱۳۹۱
  • ۰
  •  سیدعبدالحسین مختاباد، خوانند و آهنگساز گفت: امیدوارم با برپایی هفته هنر استان‌ها شاهد شناخته شدن استادان گمنام هنر موسیقی و قدرشناسی و تشویق این استادان باشیم. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مختاباد برگزاری هفته هنر استان‌ها را فعالیت پسندیده‌ای دانست و افزود: این هفته‌ها نباید به یک منطقه محدود شود بلکه همزمان در چند […]

  •  سیدعبدالحسین مختاباد، خوانند و آهنگساز گفت: امیدوارم با برپایی هفته هنر استان‌ها شاهد شناخته شدن استادان گمنام هنر موسیقی و قدرشناسی و تشویق این استادان باشیم.

    به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مختاباد برگزاری هفته هنر استان‌ها را فعالیت پسندیده‌ای دانست و افزود: این هفته‌ها نباید به یک منطقه محدود شود بلکه همزمان در چند نقطه تهران برگزار و در زمان بیشتری پذیرای علاقه‌مندان باشد.

    وی تاکید کرد: بهتر است این هفته‌ها علاه بر تهران در مراکز استان‌ها نیز برپا شود تا هنرمندان نخست به مردم استان خود معرفی شوند.

    مختاباد با بیان این که در استان‌ها هنرمندان موسیقی گمنامی هستند که باید از آن‌ها در برنامه‌ها تجلیل شود، تصریح کرد: امیدوارم در مراکز استان‌ها که کمتر فعالیت موسیقی انجام می‌شود از داخل این نوع مراسم‌ها به اصل قضیه رسیدگی شود و فضای کار برای برخی هنرمندان شهرستانی فراهم آید.

    این آهنگساز با بیان این‌که موسیقی محلی اصیل باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد، توضیح داد: هنرمندان این نوع موسیقی باید در شهر خود و در سطح کشور دارای موقعیت باشند و هنر خود را عرضه کنند.

    وی گفت: امیدوارم با برپایی این نوع مراسم شاهد شناخته شدن استادان گمنام هنر موسیقی و قدرشناسی و تشویق این استادان باشیم.

    https://musiceiranian.ir/?p=23503
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *