×
×

سریالی که به جدایی چند ساله مهراوه شریفی‌نیا از تلویزیون پایان داد

  • کد نوشته: 234514
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۲ام اسفند ۱۳۹۷
  • ۰
  • سریالی که به جدایی چند ساله مهراوه شریفی‌نیا از تلویزیون پایان داد

  • به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهراوه شریفی‌نیا درباره حضور در سریال «بر سر دو راهی» و همکاری با حامد عنقا گفت: من تا به حال دو تجربه همکاری با آقای عنقا داشتم که یکی «قلب یخی»، اولین سریال رسانه تصویری بود و دیگری سریال اینترنتی «پیکسل» است که هنوز نمایش داده نشده است.

    او ادامه داد: من در «قلب یخی» نوشته عنقا را بسیار دوست داشتم، به نحوی که چهار سکانس از سریال را خواندم و آن‌قدر جذب نقش و قصه شدم که با پروژه قرارداد بستم. خوشبختانه بعدها هم متوجه شدم اشتباه نکرده بودم.

    او اظهار کرد: «بر سر دوراهی» اولین حضور من بعد از «کیمیا» در تلویزیون است و در این سه سال هر کاری پیشنهاد شد نپذیرفتم. چون می‌خواستم مقداری از تلویزیون فاصله بگیرم. در این مدت سه یا چهار فیلم سینمایی و یک تئاتر کار کردم و کمی به احیای خودم پرداختم؛ کلاس رفتم، کتاب خواندم و فیلم دیدم اما کار با حامد عنقا همیشه جذاب و لذت‌بخش است. شاید اگر فرد دیگری پیشنهاد همکاری می‌داد ترجیح می‌دادم دوری‌ام از تلویزیون ادامه پیدا کند اما قلم آقای عنقا برای من دوست‌داشتنی است و به او اعتماد دارم.

    بازیگر «ساعت شنی» با بیان اینکه در سریال جدیدش اولین همکاری خود با بهرنگ توفیقی را پشت سر می‌گذارد، گفت: وارد کردن فضای نوستالژیک به سریالی در دهه ۹۰ اتفاق جذابی است و امیدوارم روزهای عید مهمان خوبی برای لحظات شاد و تعطیل مردم باشیم.

     

    https://musiceiranian.ir/?p=234514
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *