×
×

کنسرت آنسامبل زروان در تالار رودکی برگزار می شود

  • کد نوشته: 233045
  • حمیده موسوی
  • یکشنبه, ۱۲ام اسفند ۱۳۹۷
  • ۰
  • گروه زروان متشکل از بابک کوهستانی (ویولون و ویولا)، نرگس فلاح پسند (ویولنسل) و کارن سلاجقه (پیانو)، قطعاتی از آهنگسازان مطرح جهان را انتخاب کرده که در تاریخ ۱۷ اسفند ماه در تالار رودکی، تقدیم مخاطبان و موسیقی دوستان می کنند.

    کنسرت آنسامبل زروان در تالار رودکی برگزار می شود
  • کنسرت آنسامبل زروان، سومین هفته از آخرین ماه زمستانی ۱۳۹۷ به احترام استادان پیشکسوت رافائل میناسکانیان، عباس ظهیرالدینی و خاچیک بابایان در تالار رودکی برگزار می شود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، گروه موسیقی زروان در تاریخ ۱۷ اسفند ماه سال جاری، با رپرتواری از آثار بتهوون، موتزارت و شوبرت، به اجرای کنسرتی در تالار رودکی می پردازند.

    این گروه متشکل از بابک کوهستانی (ویولون و ویولا)، نرگس فلاح پسند (ویولنسل) و کارن سلاجقه (پیانو)، قطعاتی از آهنگسازان مطرح جهان را انتخاب کرده که در تاریخ فوق تقدیم مخاطبان و موسیقی دوستان می کنند.

    اجرای زروان در سال گذشته در دومین فستیوال بین المللی موسیقی معاصر تهران که به همت مرکز موسیقی نوای شهر آشوب برگزار شده بود، با استقبال شایسته ای مواجه شده بود.

    شایان ذکر است که کنسرت آنسامبل زروان، در ساعت ۲۰ از تاریخ ۱۷ اسفند سال جاری، در تالار رودکی تهران برگزار می شود و علاقمندان می توانند جهت خرید اینترنتی بیلت ها با قابلیت انتخاب صندلی، به آدرس www.iranconcert.com مراجعه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=233045
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *