×
×

آلبوم رهگذرِ نامنتظر از سیامک جهانگیری و فرزاد فضلی منتشر شد

  • کد نوشته: 232997
  • حمیده موسوی
  • شنبه, ۱۱ام اسفند ۱۳۹۷
  • ۰
  • دوئت کلارینت و پیانوی سیامک جهانگیری و فرزاد فضلی، در قالب آلبومی تحت عنوان رهگذرِ نامنتظر به انتشار رسیده است که این اثر در فضایی از موسیقی کلاسیکال-نیوایج، با چیدمانی ۱۱ قطعه ای به اجرا در امده است.

    آلبوم رهگذرِ نامنتظر از سیامک جهانگیری و فرزاد فضلی منتشر شد
  • آلبوم دو نوازیِ رهگذر نامنتظر از سیامک جهانگیری و فرزاد فضلی، توسط مؤسسه فرهنگی و هنری ماهور راهی بازار شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، دوئت کلارینت و پیانوی سیامک جهانگیری و فرزاد فضلی، در قالب آلبومی تحت عنوان رهگذرِ نامنتظر به انتشار رسیده است که این اثر در فضایی از موسیقی کلاسیکال-نیوایج، با چیدمانی ۱۱ قطعه ای بعناوین «پروانه و باد»، «غریبه»، «روزنی به نور»، «از پشت شیشه های رنگی»، «رهگذری نامنتظر»،«سایه ها»، «پاییز»، «خواب پریشان»، «جستجو»، «رویارو» و «ترانه ی همسفران» ساخته و پرداخته شده است.

    محوریت اجرای این اثر بداهه‌نوازی است که در آن هر دو نوازنده با دایره شناختی گسترده‌ای در کنار هم حضور پیدا کرده‌اند. با اینحال زمینه غالب ذهنی هرکدام در جهت‌گیری سبکی آلبوم نقش خود را بازی کرده است. در بخش‌هایی موسیقی کلاسیکال و معاصر و در لحظاتی موسیقی کلاسیک ایرانی نمود پیدا کرده‌اند. با این حال هر دو نوازنده سعی کرده‌اند تا فضا و بافتهایی تازه و نو را پدید بیاورند و در این کار موفق بوده‌اند.

    شایان ذکر است که آلبوم دو نوازی رهگذر نامنتظر از سیامک جهانگیری و فرزاد فضلی، توسط شرکت فرهنگی و هنری ماهور منتشر شده و علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اورجینال اثر را از مراکز معتبر فروش در بازار تهیه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=232997
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *