×
×

«طرز مستور»‌ با نوازندگی ‌علی بهرامی‌فرد و هادی آذرپیرا اجرا می‌شود

  • کد نوشته: 232823
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۸ام اسفند ۱۳۹۷
  • ۰
  • کنسرت «طرز مستور»‌ با نوازندگی ‌علی بهرامی‌فرد (سنتور) و هادی آذرپیرا (تار و عود) چهارشنبه هشتم اسفندماه در تالار رودکی برگزار می‌شود. «طرز مستور» پس از تهران در چند شهرستانِ دیگر نیز اجرا می‌شود.

    «طرز مستور»‌ با نوازندگی ‌علی بهرامی‌فرد و هادی آذرپیرا اجرا می‌شود
  • کنسرت «طرز مستور»‌ با نوازندگی ‌علی بهرامی‌فرد (سنتور) و هادی آذرپیرا (تار و عود) چهارشنبه هشتم اسفندماه در تالار رودکی برگزار می‌شود.«طرز مستور» پس از تهران در چند شهرستانِ دیگر نیز اجرا می‌شود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، کنسرت «طرز مستور»‌ با نوازندگی  علی بهرامی‌فرد (سنتور) و هادی آذرپیرا (تار و عود) چهارشنبه هشتم اسفندماه در تالار رودکی برگزار می‌شود. «طرز مستور» پس از تهران در چند شهرستانِ دیگر نیز اجرا می‌شود.

    این دو هنرمند، پیش از این آلبوم بی‌کلامِ «راحِ روح» را با همکاری یکدیگر به انتشار درآورده بودند. این آلبوم شامل دو بخش است. بخش اول دونوازی تار و سنتور مبتنی بر مکتب تبریز در دستگاه همایون است و بخش دوم شامل همنوازی عود، سنتور و سنتور بم در دستگاه نوا و شامل آثاری از نوازندگان این اثر است.

    از «علی بهرامی فرد» پیش از این آلبوم های متعددی از جمله «راهه»، «گشایش» -برای ارکستر مضرابی-، «زبعد ما» -برای گروه سنتورنوازان-،«تنها نخواهم ماند» -همنوازی با استاد کیهان کلهر- و نیز کتاب‌های «فراق»، «چشم انداز» و «سایه» منتشر شده است، هادی آذرپیرا نیز آلبوم «هین کژ و راست می روی» را خلق و منتشر کرده است.

    هم‌اکنون تمامی بلیت‌های این کنسرت به فروش رفته است.

     

     

    https://musiceiranian.ir/?p=232823
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *