×
×

هفته هنر استان مازندران ۱۵ تا ۱۹ مهر ماه برگزار می شود

  • کد نوشته: 23279
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۱ام مهر ۱۳۹۱
  • ۰
  • به گزارش هنر آنلاین، در افتتاحیه هفته هنر استان مازندران از ۱۲ هنرمند مازندرانی تجلیل به عمل می‌آید که در میان آن‌ها نام داوود رشیدی و عبدالحسین مختاباد هم دیده می شود. به گزارش روابط عمومی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، هفته هنر استان مازندران ۱۵ تا ۱۹ مهر ماه در فرهنگسرای نیاوران […]

  • به گزارش هنر آنلاین، در افتتاحیه هفته هنر استان مازندران از ۱۲ هنرمند مازندرانی تجلیل به عمل می‌آید که در میان آن‌ها نام داوود رشیدی و عبدالحسین مختاباد هم دیده می شود.

    به گزارش روابط عمومی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، هفته هنر استان مازندران ۱۵ تا ۱۹ مهر ماه در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود. در افتتاحیه این برنامه از ۱۲ هنرمند ارزنده استان مازندران در رشته‌های مختلف هنری تجلیل می‌شود.

    «داود رشیدی» بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، «عبدالحسین مختاباد» خواننده و آهنگساز، «علی عمرانی» بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، «سیداحمد طاهرپور» عکاس، «حسین طوسی» مجسمه ساز، «علی اصغر جهانگیری» آهنگساز، «یونس خانلرزاده» خوشنویس، «منوچهر ستوده» نویسنده، ایرانشناس، جغرافیدان، استاد دانشگاه تهران و پژوهشگر و تعداد دیگری از هنرمندان برجسته استان مازندران از جمله افرادی هستند که از آن‌ها تجلیل و تقدیر صورت خواهد گرفت.

    همچنین در این هفته هنری از فاطمه سیلاخوری مادر شهیدان احمد و محمد کشوری تجلیل خواهد شد.

    استان مازندران یکی از استان‌هایی است که مشاهیر فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر پرورش داده است.

    هفته هنری استان‌ها با حمایت معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از اواخر سال ۸۹ به منظور آشنایی بیشتر با فرهنگ و هنر استان‌های مختلف کشور برگزار شده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=23279
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *