×
×

هزینه‌های بالا و قیمت پایین بلیط‌ها!

  • کد نوشته: 23269
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۱ام مهر ۱۳۹۱
  • ۰
  •  علیرضا قربانی گفت: برگزاری کنسرت در شهرستان‌ها با هزینه‌ زیادی برای برگزارکنندگان همراه است و به دلیل محدودیت‌های موجود نمی‌توان قیمت بلیط‌ها را برای جبران هزینه‌ها بالا برد. علیرضا قربانی خواننده موسیقی کشورمان در حالی که به همراه اعضای گروه «اشتیاق» برای برگزاری کنسرتش عازم رشت بود در گفت و گو با خبرنگار هنر و […]

  •  علیرضا قربانی گفت: برگزاری کنسرت در شهرستان‌ها با هزینه‌ زیادی برای برگزارکنندگان همراه است و به دلیل محدودیت‌های موجود نمی‌توان قیمت بلیط‌ها را برای جبران هزینه‌ها بالا برد.

    علیرضا قربانی خواننده موسیقی کشورمان در حالی که به همراه اعضای گروه «اشتیاق» برای برگزاری کنسرتش عازم رشت بود در گفت و گو با خبرنگار هنر و اقتصاد هنرآنلاین اظهار کرد: برگزاری کنسرت در شهرستان ها از دو نظر قابل بررسی است؛ نخست آنکه شور و اشتیاق بسیار در اهالی شهرستان برای حضور در کنسرت های موسیقی وجود دارد و همین امر انگیزه ما را بالا می برد. نکته دوم اینکه به دلیل محدودیت های موجود در شهرستان ها برگزاری کنسرت برای برگزار کننده ها کاری بس دشوار است.

    وی ادامه داد: شهرستان ها با محدودیت هایی مواجهند که برگزاری رخ دادهای موسیقایی در آنجا معمولا به ندرت انجام می شود و همین کمبود موجب اشتیاق مردم برای دیدن کنسرت های موسیقی می شود. تعداد برگزاری کنسرت های مختلف در تهران زیا است و شاید برای مردم تازگی چندانی نداشته باشد اما در شهرستان ها مردم می خواهند در همین اندک رخدادهای هنری حتما حضور داشته باشند.

    این خواننده موسیقی ایرنی در ادامه گفت: برگزاری کنسرت های موسیقی در تهران و در سالن های مجهز کار راحت تری است در مقایسه با برگزاری همان کنسرت در سالن های شهرستان ها که امکانات بسیار اندکی دارند. گاهی برگزار کننده های کنسرت در شهرستان ها مجبور می شوند تجهیزات لازم را از تهران با خود به شهرستان ها ببرند.

    قربانی تاکید کرد: بازده مالی کنسرت های شهرستان ها پایین است و دلیل این امر نیز در ظرفیت پایین سالن ها نهفته است. از طرف دیگر برگزار کننده های کنسرت های موسیقی نمی توانند قیمت بلیط ها را خیلی افزایش دهند زیرا مردم توانایی مالی بالیی برای خرید بلیط را ندارند.

    وی افزود: بنابراین برگزار کننده ها مجبورند با وجود هزینه های رفت و آمد به شهرستان ها و هزینه های اضافی دیگری که حضور در شهرستان ها دارد، قیمت بلیط را در پایین ترین سطح ممکن حفظ کنند.

    https://musiceiranian.ir/?p=23269
       
    برچسب ها علیرضا قربانی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *