×
×

پیش‌فروش کنسرت کیهان کلهر چه زمان از سر گرفته می‌شود؟

  • کد نوشته: 232496
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۶ام اسفند ۱۳۹۷
  • ۰
  • کیهان کلهر قصد دارد کنسرت «شهر خاموش» را فروردین ۹۸ در تالار وحدت تهران روی صحنه ببرد؛ تا به حال بلیت‌های سه شب ابتدایی این اجرا به پایان رسیده است و بلیت‌فروشی روزهای جدید از هفتم اسفندماه آغاز می‌شود. به گزارش ایسنا، کنسرت «شهر خاموش» کیهان کلهر به همراهی کوارتت مینیاتور هشت شب روی صحنه […]

    پیش‌فروش کنسرت کیهان کلهر چه زمان از سر گرفته می‌شود؟
  • کیهان کلهر قصد دارد کنسرت «شهر خاموش» را فروردین ۹۸ در تالار وحدت تهران روی صحنه ببرد؛ تا به حال بلیت‌های سه شب ابتدایی این اجرا به پایان رسیده است و بلیت‌فروشی روزهای جدید از هفتم اسفندماه آغاز می‌شود.

    به گزارش ایسنا، کنسرت «شهر خاموش» کیهان کلهر به همراهی کوارتت مینیاتور هشت شب روی صحنه می‌رود. بلیت شب‌های ۲۱، ۲۲ و ۲۳ فروردین‌ماه این کنسرت که امروز (۵ اسفندماه) برای فروش قرار داده شده بود، به پایان رسیده است.

    قرار است بلیت‌فروشی ۵ شب باقی‌مانده (۲۴، ۲۶، ۲۷، ۲۸ و ۲۹ فروردین) ساعت ۱۷ هفتم اسفند ماه آغاز شود؛ گفته می‌شود پدرام فریوسفی (نوازنده ویولن)، میثم مروستی (نوازنده آلتو)، آتنا اشتیاقی (نوازنده ویولنسل) و نیلوفر محبی (نوازنده ویولن) به عنوان اعضای کوارتت مینیاتور قرار است کلهر را در این کنسرت همراهی کنند.

    کلهر آلبوم «شهر خاموش» را با همراهی کوارتت زهی «بروکلین رایدر» تولید و منتشر کرده است.

    بلیت‌های این کنسرت از ۵۰ تا ۱۶۰ هزار تومان قیمت دارند و بلیط فروشی از طریق سایت تیوال امکان‌پذیر است.

    به تازگی آلبوم «هنوز پاییز است» از کیهان کلهر (آهنگساز و نوازنده) که شامل همکاری او با تریو هلندی «رامبرانت» در ایران منتشر شده است.

     

    https://musiceiranian.ir/?p=232496
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *