×
×

آلبوم عاشقانه از سان بند منتشر شد

  • کد نوشته: 232192
  • حمیده موسوی
  • دوشنبه, ۶ام اسفند ۱۳۹۷
  • ۰
  • گروه موسیقی سان بند، اولین اثر رسمی خود را در قالب آلبومی با عنوان عاشقانه منتشر کرده اند که این اثر در فضایی از موسیقی پاپ و در قالب ۱۲ قطعه منتشر کرده اند.

    آلبوم عاشقانه از سان بند منتشر شد
  • آلبوم عاشقانه از گروه موسیقی سان بند، راهی بازار شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، گروه موسیقی سان بند، اولین اثر رسمی خود را در قالب آلبومی با عنوان عاشقانه منتشر کرده اند که این اثر در فضایی از موسیقی پاپ و در قالب ۱۲ قطعه به عناوین «یادت نمی افتم»، «دل دیوونه»، «بارونی»، «بریده بودم»، «دوست دارم»، «خاطره»، «بغض تنهایی»، «بی قرار»، «دعوت»، «رویای واقعی»، «صاف و ساده» و «زندگی»، ساخته و پرداخته شده است.

    ترانه هایی که در این اثر خوانده شده اند از علیرضا طلیسچی، پویا جمشیدی، حمیدرضا یوسفی، سید سعید صاحب علم، علی فلزی، نگین مرادی و آصف آریا می باشند و علیرضا طلیسچی، آصف آریا، وحید اختری، ملودی یونانی، سید متین موسوی و وحید اکبری نژاد آهنگسازان قطعات بوده اند. همچنین بابک یوسفی (کلارینت)، احسان نی زن و عبدالرضا اسماعیلی (ویولون)، فرشید ادهمی و وحید اختری (گیتار)، هادی جداری و مرسل وطنی (ساکسیفون) نوازندگانی هستند که در اجرای قطعات این آلبوم هنرنمایی کرده اند.

    شایان ذکر است که اولین اثر رسمی گروه سان بند با نام آلبوم عاشقانه، توسط مرتضی مجذوب راهی بازار شده و علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اورجینال اثر را از مراکز معتبر فروش تهیه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=232192
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *