×
×

آلبوم حالا که میروی با صدای محمد معتمدی منتشر شد

  • کد نوشته: 231990
  • حمیده موسوی
  • دوشنبه, ۶ام اسفند ۱۳۹۷
  • ۰
  • محمد معتمدی، خواننده شناخته ‌شده موسیقی کشورمان، تازه ترین اثر خود را تحت عنوان حالا که میروی، در همکاری با فرید سعادتمند راهی بازار کرده است که این اثر در قالب ۸ قطعه به اجرا در آمده است.

    آلبوم حالا که میروی با صدای محمد معتمدی منتشر شد
  • آلبوم حالا که میروی به آهنگسازی فرید سعادتمند و خوانندگی محمد معتمدی، از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری هنر اول پردیسان پاسارگاد منتشر شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، محمد معتمدی، خواننده شناخته ‌شده موسیقی کشورمان، تازه ترین اثر خود را تحت عنوان حالا که میروی، در همکاری با فرید سعادتمند راهی بازار کرده است که این اثر در قالب ۸ قطعه به عناوین «باور نمی کنی»، «دل های فروشی»، «حالا که می روی»، «نشانی – ساز و آواز ابوعطا»، «غم پنهان»، «آفرینش»، «کوچه انتظار – ساز و آواز نوا» و «کجایی» به اجرا در آمده است.

    این آلبوم بعد از آخرین اثر معتمدی یعنی مناجات تولید شده است که اشعار انتخاب شده برای آن از سروده های محمدمهدی سیار می باشند. میثم مروستی، علیرضا دریایی، آتنا اشتیاقی، پوررنگ پورشیرازی و رضا تاجبخش، از جمله نوازندگانی هستند که در این اثر به هنرنمایی پرداخته اند.

    شایان ذکر است که آلبوم حالا که میروی به اهنگسازی فرید سعادتمند و آواز محمد معتمدی، توسط شرکت هنر اول پردیسان پاسارگاد راهی بازار شده و علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اورجینال اثر را از مراکز معتبر فروش در بازار تهیه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=231990
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *