×
×

کنسرت گروه موسیقی لیان در شهرهای کرمانشاه و کرج برگزار می شود

  • کد نوشته: 229527
  • حمیده موسوی
  • دوشنبه, ۲۲ام بهمن ۱۳۹۷
  • ۰
  • گروه موسیقی بوشهری لیان به سرپرستی و آهنگسازی محسن شریفیان، طی دو تاریخ ۲۹ بهمن و ۳ اسفند ماه سال جاری، به ترتیب میهمان مخاطبان و موسیقی دوستان شهرهای کرمانشاه و کرج بوده و مجموعه ای از بهترین آثار خود را، در این شهرها تقدیم مخاطبان می کنند.

    کنسرت گروه موسیقی لیان در شهرهای کرمانشاه و کرج برگزار می شود
  • گروه موسیقی لیان به سرپرستی محسن شریفیان

    کنسرت زمستانی گروه محلی لیان به سرپرستی و آهنگسازی محسن شریفیان، اواخر بهمن و اولین هفته از اسفند ماه ۱۳۹۷، در شهرهای کرمانشاه و کرج برگزار می شود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»،  گروه موسیقی بوشهری لیان به سرپرستی و آهنگسازی محسن شریفیان، طی دو تاریخ ۲۹ بهمن و ۳ اسفند ماه سال جاری، به ترتیب میهمان مخاطبان و موسیقی دوستان شهرهای کرمانشاه و کرج بوده و مجموعه ای از بهترین آثار خود را، در این شهرها تقدیم مخاطبان می کنند.

    کنسرت ۲۹ بهمن ماه این گروه ساعت ۲۱:۳۰ در سالن انتظارِ کرمانشاه برگزار می شود و بهای بلیت های آن ۴۰ و ۵۰ و ۵۵ و ۶۵ و ۸۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است. همچنین کنسرت گروه لیان در شهر کرج، ساعت ۲۱ از تاریخ ۳ اسفند ماه خواهد بود که در سالن سینما تئاترِ چمران این شهر بروی صحنه می رود و بهای بلیت های آن ۴۰ و ۵۰ و ۶۰ و ۷۰ و ۷۵ و ۸۰ و ۸۵ و ۹۰ و ۹۵ و ۱۰۰ هزار تومان برآورد شده است.

    شایان ذکر است که کنسرت موسیقی محلی گروه لیان، طی دو تاریخ ۲۹ بهمن ماه در سالن انتظارِ کرمانشاه و۳ اسفند ماه سال جاری، در سالن سینما تئاتر چمران شهر کرج بروی صحنه می رود و علاقمندان می توانند جهت خرید اینترنتی بلیت این کنسرت ها با قابلیت انتخاب صندلی، به سایت www.iranconcert.com  مراجعه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=229527
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *