×
×

آلبوم «سودای نا تمام» با صدای علیرضا مهدیزاده منتشر شد

  • کد نوشته: 227415
  • حمیده موسوی
  • جمعه, ۱۹ام بهمن ۱۳۹۷
  • ۰
  • سودای ناتمام، تازه ترین اثر به آهنگسازی فؤاد سمیعی و آواز علیرضا مهدیزاده است که در فضایی از موسیقی کلاسیک ایرانی و در قالب ۱۱ قطعه بعناوین «تصنیف شبگیر»، «تصنیف بگذر ز وفا»، «چهار مضراب شهنواز»، «ساز و آواز قاب اشک»، «تصنیف سودای ناتمام»، «فاصله»، «آواز فاصله»، «تصنیف در آینه»، «تکنوازی سنتور»، «تصنیف هنوز» و «تصنیف طلوع خاموش» به اجرا در آمده است.

    آلبوم «سودای نا تمام» با صدای علیرضا مهدیزاده منتشر شد
  • آلبوم سودای ناتمام با صدای علیرضا مَهدیزاده و آهنگسازی فواد سمیعی، از سوی نشر و پخش جوان راهی بازار شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، سودای ناتمام، تازه ترین اثر به آهنگسازی فؤاد سمیعی و آواز علیرضا مهدیزاده است که در فضایی از موسیقی کلاسیک ایرانی و در قالب ۱۱ قطعه بعناوین «تصنیف شبگیر»، «تصنیف بگذر ز وفا»، «چهار مضراب شهنواز»، «ساز و آواز قاب اشک»، «تصنیف سودای ناتمام»، «فاصله»، «آواز فاصله»، «تصنیف در آینه»، «تکنوازی سنتور»، «تصنیف هنوز» و «تصنیف طلوع خاموش» به اجرا در آمده است.

    آلبوم در دو مایه اصلی شورابوعطا و همایون تصنیف شده است و سازبندی بیشتر قطعات آن سازهای زهی کلاسیکال با همراهی سازهای ایرانی است. برخی از تصانیف بازخوانی با تنظیم تازه و نو و برخی، توسط فواد سمیعی آهنگسازی شده‌اند. شش تصنیف دلنشین با چهارمضراب، ساز و آواز و سولوهایی به موقع ترکیب شده‌اند. هنرمندان دیگری که در سودای ناتمام حضور داشته‌اند عبارتند از کریم قربانی، علیرضا دریایی، مسعود سخاوت دوست، وصال صالحیان، شهریار جعفری، نیلوفر صالحیان، کیارش بکتاشیان، مهدی طونی، دلارام محمد نبی، هوتن غضنفری و وحید آقایی.

    شایان ذکر است که آلبوم سودای ناتمام به آهنگسازی فؤاد سمیعی و خوانندگی علیرضا مهدیزاده، توسط نشر و پخش جوان منتشر شده و علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اورجینال اثر را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه نمایند.

     

     

    https://musiceiranian.ir/?p=227415
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *