×
×

در صورت صدور مجوز/

  • کد نوشته: 22600
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۸ام شهریور ۱۳۹۱
  • ۰
  • مازیار فلاحی در اویل مهرماه در برج میلاد کنسرتی اجرا می کند که در صورت صدور مجوز کارهای جدیدش ترانه‌های تازه نیز در آن خوانده خواهد شد. خشایار فلاحی؛ برادر این هنرمند و مدیر برنامه هایش در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: پنجم و یازدهم مهرماه مازیار فلاحی دردوشب در برج میلاد به روی صحنه […]

  • مازیار فلاحی در اویل مهرماه در برج میلاد کنسرتی اجرا می کند که در صورت صدور مجوز کارهای جدیدش ترانه‌های تازه نیز در آن خوانده خواهد شد.

    خشایار فلاحی؛ برادر این هنرمند و مدیر برنامه هایش در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: پنجم و یازدهم مهرماه مازیار فلاحی دردوشب در برج میلاد به روی صحنه می رود و به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

    وی افزود: هر کدام در این اجراها که در این دو روز است در دو سانس در ساعت های ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ خواهد بود که این اولین کنسرت مازیار بعد از کنسرتی است که وی در جزیره کیش اجرا کرد.

    وی در مورد قطعاتی که در این کنسرت اجرا خواهد شد، توضیح داد: مازیار در این دو اجرا آهنگ‌های قبلی خود را می‌خواند ولی درصددیم که چند آهنگ جدید را نیز که تاکنون نخوانده اجرا کند ولی این منوط به این است که بتوانیم مجوزی برای این آهنگ های جدید از ارشاد بگیریم.

    فلاحی بیان کرد: می خواهیم برج میلاد شبی آرام را پشت سر بگذارد و آنچه مهم است متفاوت بودن این اجراست که بر مبنای یک عاشقانه متفاوت و آرام فراهم آمده است.

    وی در پاسخ به سوالی در مورد اینکه آیا دو اجرا در یک شب برای یک خواننده مانند مازیار فلاحی که بیشتر آهنگ‌های وی شعرمحور است سخت نیست؟ گفت: درست است. بیشتر آهنگ های مازیار شعر محور است و ریتمیک نیست و این خواننده را بسیار خسته می‌کند و در حالت عادی باعث خستگی وی در اجراهای بعدی خواهد بود.

    وی ادامه داد: ولی مازیار همیشه بر این نکته تاکید داشته است که انرژی بسیاری از مخاطبان خود می گیرد و این باعث می شود که در اجراهای دومش خللی پیش نیاد ولی ای کاش یک سالن بزرگتر داشتیم که هواداران مازیار بتوانند در یک شب از او فقط یک اجرا طلب کنند.

    گفتنی است که پس از کنسرت مازیار فلاحی در برج میلاد وی در کرج و کیش نیز دو اجرا داشت.

    https://musiceiranian.ir/?p=22600
       
    برچسب ها مازیار فلاحی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *