×
×

آهنگ جدید کاوه یغمایی و سیروان خسروی با نام جای من نیستی را دانلود کنید

  • کد نوشته: 225860
  • حمیده موسوی
  • سه شنبه, ۹ام بهمن ۱۳۹۷
  • ۰
  • دو موزیسین و خواننده شناخته شده موسیقی کشورمان، کاوه یغمایی و سیروان خسروی، تازه ترین اثر مشترک خود را در قالب تک آهنگی تحت عنوان «جای من نیستی»، تقدیم مخاطبان کرده اند که تنظیم آن را نیز مشترکا بر عهده داشه اند.

    آهنگ جدید کاوه یغمایی و  سیروان خسروی با نام جای من نیستی را دانلود کنید
  • تک آهنگ «جای من نیستی» به آهنگسازی و خوانندگی مشترک کاوه یغمایی و سیروان خسروی، پس از دریافت مجوز ارشاد منتشر شده و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»،  دو موزیسین و خواننده شناخته شده موسیقی کشورمان، کاوه یغمایی و سیروان خسروی، تازه ترین اثر مشترک خود را در قالب تک آهنگی تحت عنوان «جای من نیستی»، تقدیم مخاطبان کرده اند که تنظیم آن را نیز مشترکا بر عهده داشه اند. همچنین زانیار، با همکاری هادی زینتی، ترانه سرایی این قطعه را هم بر عهده داشته است.

    کاوه یغمایی تا به حال تک آهنگ های دیگری از جمله «کوله» و «دژا  وو» را منتشر کرده و با صدای خسروی هم تک آهنگ هایی چون «کجایی تو» و «یه روزی میای» به انتشار رسیده است.

    شایان ذکر است که تک آهنگ «جای من نیستی»، اثر مشترک سیروان خسروی و کاوه یغمایی، هم اکنون آماده شنیدن است و علاقمندان می توانند این اثر را بصورت آنلاین، از «موسیقی ایرانیان» شنیده و در صورت تمایل دانلود نمایند.

    دانلود قطعه

     

    https://musiceiranian.ir/?p=225860
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *