×
×

در یک نشست خبری عنوان شد

  • کد نوشته: 22520
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۵ام شهریور ۱۳۹۱
  • ۰
  • مجید اخشابی و بهنوش بختیاری از ارائه آلبوم مشترکی با خوانندگی اخشابی و دکلمه اشعار توسط بختیاری خبر دادند. به گزارش خبرنگار مهر، در نشستی که با حضور بهنوش بختیاری؛ بازیگر، مجید اخشابی؛ خواننده، وحید شمسایی؛ فوتسالیست با اجرای عباس کریمی در نمایشگاه مطبوعات و خانواده برگزار شد، هر یک از مهمانان به ارائه اخبار […]

  • مجید اخشابی و بهنوش بختیاری از ارائه آلبوم مشترکی با خوانندگی اخشابی و دکلمه اشعار توسط بختیاری خبر دادند.

    به گزارش خبرنگار مهر، در نشستی که با حضور بهنوش بختیاری؛ بازیگر، مجید اخشابی؛ خواننده، وحید شمسایی؛ فوتسالیست با اجرای عباس کریمی در نمایشگاه مطبوعات و خانواده برگزار شد، هر یک از مهمانان به ارائه اخبار تازه‌ترین فعالیت‌های خود پرداختند.

    در این میان بختیاری با اشاره به روی آنتن داشتن سریال “خانه اجاره‌ای” اظهار کرد: گرچه بعید می‌دانم مخاطبی برای تلویزیون مانده باشد اما امیدوارم با این کارها بتوانم مردم را سرگرم کنیم که هدف دیگری جز این نداریم. در این بدروزگاری که گرفتاری‌ها زیاد شده و همه آدم‌ها تحت تأثیر مسائل به وجود آمده به ویژه مسائل اقتصادی هستند، هیچ کس در امان نمانده و تلویزیون منبعی است که وقتی آن را روشن می‌کنیم، دلمان گرم شود و حالمان خوب شود.

    وی افزود: اصولا ما زمانی که به خانه می‌رسیم بعد از روشن کردن کولر اولین کاری که انجام می‌دهیم روشن کردن تلویزیون است. حداقل نیمی از ما این کار را می‌کنیم. اینکه چه برنامه‌ای می‌بینیم با خودمان است اما بالاخره تلویزیون را روشن می‌کنیم. بنابراین این رسانه نقش بسیار تأیین کننده‌ای در زندگی ما دارد.

    این بازیگر ادامه داد: خود من زندگی را با تلویزیون شناختم و فهمیدم و مسیرم را با فیلم و تلویزیون تأیین کردم.

    “تو و من” قرار بود کمدی باشد اما…

    بختیاری با اشاره به فیلم “تو و من” که با بازی او روی پرده سینماها است، یادآور شد: به ما گفتند این فیلم سینمایی کمدی است اما من وقتی در سینما آن را دیدم تنها چیزی که نبود کمدی بود! اما قشنگ است. فیلم تقریبا خوبی ساخته محمد بانکی است.

    وی در توضیح کار تازه‌اش اظهار کرد: یک کار جالب دارم که برای خودم خیلی هیجان‌انگیز است و امیدوارم برای شما هم دوست داشتنی باشد. قرار است به اتفاق مجید اخشابی آلبومی بیرون دهیم که من در آن شعر دکلمه کنم و او ترانه‌های آلبوم را بخواند. این برایم تجربه بسیار خوبی است. من آقای اخشابی، صدایشان، کارشان و شخصیت قابل احترامشان را خیلی دوست دارم و برایم باعث افتخار است.

    او که نگارش مجموعه داستان “کلاغ‌های قیطریه” را نیز در کارنامه دارد، با بیان اینکه همواره دوست دارد خود را در حیطه‌های مختلف محک بزند، تصریح کرد: گرچه بعضی مواقع خیلی‌ها خوششان نیامده و گفتند شما را چه به این کارها. اما من انسانم، یک بار زندگی می‌کنم، حق دارم هرطور که دوست دارم از زندگی‌ام استفاده کنم و سهمم را از زندگی بگیرم.

    بختیاری ادامه داد: قضاوت هم همیشه بوده و هست. تا جایی که قابل قبول باشد سعی می‌کنم قضاوت مردم را بپذیرم البته خیلی سخت است. گاهی با گریه و بغض و خشم توأم می‌شود. گاهی با گذشت زمان فکر می‌کنم برخی درست می‌گویند اما هیچ کس حق ندارد بگوید چرا فلانی این کار را کرد؟ این چرا به خود آن فرد و روحیات و افکار و شرایط و جغرافیای زندگی‌اش بستگی دارد.

    این بازیگر با بیان اینکه موقعیت افرادی که مقابل دوربین قرار می‌گیرند با دیگران متفاوت است، اظهار کرد: ما با قضاوت مردم زندگی می‌کنیم و کارهای بعدی‌مان به قضاوت و داوری مردم و میزان محبوبیتی که پیش آنها داریم بستگی دارد. این مسئولیت سختی بر گردن ما است.

    مجموعه داستان “ژیوار” را به چاپ می‌رسانم

    وی همچنین از نگارش مجموعه داستانی به نام “ژیوار” خبر داد و گفت: این کتاب شامل ۱۰ داستان کوتاه درباره زندگی زن‌ها، مسئولیت‌ها و آن چیزی است که خودم تجربه کردم. چون من نمی‌توانم درباره جنگ یا مسائل سیاسی یا اجتماعی بنویسم چون تجربه خاصی ندارم. اما درباره قلب و فکر خودم می‌توانم بنویسم. بختیاری افزود: فکر نمی‌کنم این کتاب به امسال برسد. البته اگر ناشرمان مثل ناشر قبلی مفقود نشود، این کتاب را سال آینده به چاپ می‌رسانم.

    در ادامه کریمی توضیحاتی درباره چاپ ماهنامه‌ای فرهنگی هنری توسط مجید اخشابی به نام “زیر و بم” ارائه کرد و اخشابی در تکمیل این توضیحات گفت: تلاش می‌کنم در عرصه موسیقی کارهای متنوع و جدیدی ارائه کنم که از این میان می‌توانم به انتشار آلبوم جدیدم اشاره کنم که تا هفته‌های آینده در دسترس علاقمندان به موسیقی قرار خواهد گرفت.

    انتشار نشریه زیر و بم توسط مجید اخشابی و انتشار آلبوم تازه

    وی افزود: انتشار نشریه زیر و بم نیز ماه‌هاست وقت ما را گرفته. اعتراف می‌کنم کار دشواری است اما خدارا شکر به نقاط خوبی رسیدیم. در این نشریه فرصت مغتنمی برای من پیش آمده که با اهالی متفکر مطبوعات بیشتر حشر و نشر داشته باشم و همچنین ارتباط اجتماعی‌ام با هنرمندان، اندیشمندان و متفکرین بیشتر شود که این برای من یک موهبت الهی محسوب می‌شود.

    اخشابی همچنین از تأسیس آموزشگاه موسیقی و ارائه دیپلم موسیقی در چهار گرایش خبر و ادامه داد: فردا نیز همایشی در سالن فارابی دانشگاه هنر داریم. فعالیت‌های فرهنگی همواره دشوار، قابل تأمل و شاید کم بازگشت اما لذت بخش است. ما با همین لذت تلاش درعرصه فرهنگ و هنر سر می‌کنیم و همت گماشتیم تا بتوانیم به نقاط خوبی دست پیدا کنیم.

    از فوتسال به بیزینس

    در ادامه شمسایی نیز در توضیح فعالیت‌های تازه خود گفت: ۱۳ سال است در عرصه ورزشی با افتخار پیراهن مقدس تیم ملی را بر تن کردم که این باعث افتخارم است. تمام افتخاراتی که نصیبم شده نیز از لطف الهی بوده و امروز اگر دوره بازیکنی‌ام را به پایان برسانم، قطع به یقین دنبال این هستم که تجربیاتم را در اختیار جوانان بگذارم و این راه را ادامه می‌دهم.

    وی افزود: گرچه به دلیل مشکلاتی که در این چند سال در حوزه ورزش برایم پیش آمده خسته و دلزده شده‌ام اما افتخار در خدمت تیم ملی ایران بودن همیشه باعث شور و نشاطم شده است. همینطور می‌خواهم در کنار کار ورزشی خودم را در امر بیزینس نیز محک بزنم.

    https://musiceiranian.ir/?p=22520
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *