×
×

در پیام تسلیت معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

  • کد نوشته: 2223
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۰ام مرداد ۱۳۸۹
  • ۰
  • حمید شاه‌آبادی در پیام تسلیت درگذشت «محمد نوری» آورده است: زنده‌یاد «نوری» به جنبه‌های معناگرایانه هنر توجهی درخور داشت و در نهادینه کردن هنر مردمی این مرز و بوم سهم ارزنده‌ای ایفا کرد. به نقل از روابط عمومی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، «حمید شاه‌آبادی» معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی […]

  • حمید شاه‌آبادی در پیام تسلیت درگذشت «محمد نوری» آورده است: زنده‌یاد «نوری» به جنبه‌های معناگرایانه هنر توجهی درخور داشت و در نهادینه کردن هنر مردمی این مرز و بوم سهم ارزنده‌ای ایفا کرد.
    به نقل از روابط عمومی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، «حمید شاه‌آبادی» معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طی پیامی درگذشت استاد «محمد نوری» را به خانواده وی و اصحاب فرهنگ و هنر کشور تسلیت گفت.
    بر اساس این خبر، «شاه‌آبادی» در بخشی از پیام خود آورده است:مرگ آغاز زندگی جاوید است و خوشا به حال آنان که نیک نامی دنیای فانی را ره توشه‌ای ساختند برای دنیای باقی و نامشان در این سرا و روحشان در سرای دیگر جاودانه شد.
    وی همچنین در بخش دیگری از این پیام تسلیت گفت: زنده‌یاد «محمد نوری» هنرمندی بود فرهیخته که به جنبه‌های معناگرایانه هنر توجهی درخور داشت و در توسعه و نهادینه کردن هنر مردمی این مرز و بوم سهم ارزنده‌ای ایفا کرد و همچون همای عشق، خالق اثر «جاودانه با عشق» بر خاک آشیان گرفت.
    شاه‌آبادی در بخش دیگری از پیام خود افزوده است: زنده‌نام استاد «محمد نوری» چهره ماندگار ایران اسلامی انسانی بود زنده دل، پاک سیرت، با مناعت طبع و دلبسته فرهنگ و هنر که کارنامه درخشان فعالیت‌های هنری این عزیز، نام این استاد فرهیخته را در تاریخ آفرینندگان فرهنگ و هنر و معرفت این مرز و بوم جاودانه ساخته است.
    در پایان این نامه تسلیت عنوان شده:‌ ضایعه درگذشت و فقدان این هنرمند توانا و اندیشمند را به خانواده محترمش و جامعه هنری کشور تسلیت می‌گوییم و از درگاه خداوند منان برای آن عزیز از دست رفته علو درجات و برای بازماندگان، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت داریم.

    https://musiceiranian.ir/?p=2223
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *