×
×

ارکستر ملی ایران

  • کد نوشته: 22222
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۳ام شهریور ۱۳۹۱
  • ۰
  • ارکستر ملی ایران به رهبری «آرش گوران» و خوانندگی «علیرضا قربانی» کنسرتی را در شهر شیراز به نفع زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی برگزار می‌‌کند. ارکستر ملی ایران به رهبری «آرش گوران» و خوانندگی «علیرضا قربانی» کنسرتی را در شهر شیراز به نفع زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی برگزار خواهد کرد. بر اساس گزارش روابط عمومی انجمن موسیقی، علی […]

  • ارکستر ملی ایران به رهبری «آرش گوران» و خوانندگی «علیرضا قربانی» کنسرتی را در شهر شیراز به نفع زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی برگزار می‌‌کند.

    ارکستر ملی ایران به رهبری «آرش گوران» و خوانندگی «علیرضا قربانی» کنسرتی را در شهر شیراز به نفع زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی برگزار خواهد کرد.

    بر اساس گزارش روابط عمومی انجمن موسیقی، علی ترابی رئیس انجمن موسیقی ایران ضمن اعلام این خبر گفت: این کنسرت روزهای ۲۴ و ۲۵ شهریورماه جاری در باغ عفیف‌آباد شیراز برگزار می‌شود و طبق توافقات صورت گرفته تمامی عواید حاصل از این کنسرت به زلزله‌زدگان آذربایجان اختصاص پیدا می‌کند.

    ترابی یادآور شد: در این کنسرت که با همکاری انجمن موسیقی ایران و انجمن موسیقی شیراز تدارک دیده شده، گلچینی از آثار گذشته ارکستر ملی برای مخاطبان اجرا خواهد شد.

    آخرین اجرای ارکستر ملی ایران به‌ ۵ و ۶ مردادماه گذشته بر‌می‌گردد که طی آن موسیقی سریال «شب دهم» به رهبری آرش گوران و خوانندگی علیرضا قربانی در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران به روی صحنه رفت.

    https://musiceiranian.ir/?p=22222
       
    برچسب ها علیرضا قربانی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *