×
×

تمامی بلیت‌های «کنسرتی برای بهنام» فروخته شد

  • کد نوشته: 220368
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۲۱ام دی ۱۳۹۷
  • ۰
  • سیروان خسروی با انتشار پوستر «کنسرتی برای بهنام» در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام، نوشت: «واقعا دوستون دارم باعث افتخار منید».

    تمامی بلیت‌های «کنسرتی برای بهنام» فروخته شد
  • سیروان خسروی با انتشار پوستر «کنسرتی برای بهنام» در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام، نوشت: «واقعا دوستون دارم باعث افتخار منید».

    در این کنسرت که قرار است روز شنبه ـ ۲۲ دی‌ماه ـ در سالن همایش ایرانیان برگزار شود، سیروان خسروی، زانیار خسروی و شهاب رمضان اجرا خواهند داشت.

    در این اجرا آهنگ‌هایی از بهنام صفوی، سیروان خسروی، زانیار خسروی و شهاب رمضان اجرا می‌شود.

    سیروان خسروی پیش از این برگزاری کنسرتی برای بهنام صفوی را در صفحه شخصی‌اش اطلاع‌رسانی و اعلام کرد: «همونطور که قبلا هم گفته بودیم، خانواده بهنام عزیز درخواست کمک مادی از کسی نداشته و ندارند و هیچگونه پیشنهاد کمک مالی از دوستان بهنام را قبول نکردند. اما با اجرای این کنسرت و اینگونه همیاری موافقت کردند. (هیچکدام از خوانندگان، سالن ایرانیان، اداره اماکن و سایر عوامل در این اجرا هیچگونه منفعت مالی ندارند و تمامی درآمد این کنسرت به خانواده صفوی تعلق می‌گیرد)

    امیدوارم با حضور شما بتونیم انرژی برای بهنام بفرستیم و زودتر روی استیج ببینیمش».

    او همچنین در پیام دیگری از استقبال مردم برای خرید بلیت کنسرت و اختلال در سایت ایران کنسرت نیز خبر داد و نوشت: «به خاطر حمایت و استقبال بی‌نظیرتون متاسفانه سایت ایران کنسرت دچار اختلال شده، به محض برطرف شدن مشکل، می‌تونین بلیت تهیه کنین».

    این هنرمند موسیقی بعد از تشکر از مخاطبان برای استقبال خوبشان و شرکت در این کنسرت در نهایت  شب گذشته ویدئویی از تمرین این کنسرت در دیر وقت منتشر کرد.

    بهنام صفوی، خواننده پاپ که متولد ۱۳۶۲ است، در سال ۱۳۹۲ متوجه ضایعه مغزی شد و به دلیل ابتلا به سرطان تحت درمان قرار دارد و مدتی‌ است نمی‌تواند مثل گذشته فعالیت هنری‌اش را ادامه دهد.

    https://musiceiranian.ir/?p=220368
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *