×
×

کنسرتی برای بهنام صفوی در سالن همایش ایرانیان برگزار می شود

  • کد نوشته: 220101
  • حمیده موسوی
  • پنجشنبه, ۲۰ام دی ۱۳۹۷
  • ۰
  • سیروان خسروی، زانیار خسروی و شهاب رمضان، برای بهنام صفوی خواننده شناخته شده موسیقی پاپ که پس از مدتی به دلیل بازگشت مشکلات جسمانی مجددا تحت درمان است، به اجرای کنسرت می پردازند.

  • کنسرتی برای بهنام

    سیروان خسروی، زانیار خسروی و شهاب رمضان، برای بهنام صفوی خواننده شناخته شده موسیقی پاپ که پس از مدتی به دلیل بازگشت مشکلات جسمانی مجددا تحت درمان است، به اجرای کنسرت می پردازند.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، این ۳ خواننده در تاریخ ۲۲ دی ماه سال جاری، گلچینی از آثار خود و همچنین قطعاتی شنیدنی از آثار صفوی را در سالن همایش ایرانیان تقدیم مخاطبان می کنند.

    چندی پیش شایعاتی مبنی بر اینکه خانواده بهنام صفوی برای ادامه درمان این خواننده نیازمند پول بوده و از مردم درخواست کمک های مالی کرده اند در رسانه ها منتشر شد که خانواده صفوی به این خبرها واکنش نشان داده و کمک های مالی دوستان و خوانندگان را نپذیرفتند. در پی این اتفاق اما، شهاب رمضان، سیروان خسروی و زانیار خسروی، بر آن شدند که کنسرت پیش رو را به نام بهنام برگزار کرده و کلیه عوایدش را جهت درمان او تقدیم کنند که خانواده محترم صفوی با اینگونه همیاری موافقت کردند.

    گفته می شود که هیچیک از این خوانندگان، سالن همایش ایرانیان، اداره اماکن و سایر عوامل اجرایی، از این کنسرت منفعت مالی نداشته و تمامی سود حاصل از آن به درمان بهنام صفوی تعلق می گیرد.

    شایان ذکر است که «کنسرتی برای بهنام» به خوانندگی سیروان خسروی، زانیار خسروی و شهاب رمضان، در تاریخ ۲۲ دی ماه سال جاری، در سالن همایش ایرانیان بروی صحنه می رود , فروش بلیت کنسرت نیز از روز پنجشنبه ۲۰ دی آغاز می شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=220101
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *