×
×

با حضور خانواده و هواداران وی

  • کد نوشته: 21983
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۶ام شهریور ۱۳۹۱
  • ۱ دیدگاه
  • بزرگداشت مرحوم فرهاد مهراد عصر دیروز با حضور خانواده و هواداران وی به صورت خصوصی در موزه سینما واقع در باغ فردوس برگزار شد. به گزارش خبرنگار موسیقی هنرآنلاین، بزرگداشت مرحوم فرهاد عصر دیروز ۴ شهریور ماه با حضور پوران گلفام، مدیا کاشیگر مترجم و نویسنده و صالح نیکبخت وکیل حقوقی خانواده این خواننده در […]

  • بزرگداشت مرحوم فرهاد مهراد عصر دیروز با حضور خانواده و هواداران وی به صورت خصوصی در موزه سینما واقع در باغ فردوس برگزار شد.

    به گزارش خبرنگار موسیقی هنرآنلاین، بزرگداشت مرحوم فرهاد عصر دیروز ۴ شهریور ماه با حضور پوران گلفام، مدیا کاشیگر مترجم و نویسنده و صالح نیکبخت وکیل حقوقی خانواده این خواننده در باغ فردوس برگزار شد.

    در ابتدای این نشست، هواداران این خواننده از خانه فرهاد که به صورت موقتی در باغ فردوس قرار داشت دیدن کردند.

    قسمتی از این اتاق به کتابخانه وی اختصاص داشت که شاهنامه فردوسی و مثنوی معنوی از جمله آثار این کتابخانه بود که این نشان از ذوق و علاقه این خواننده به شعر و ادبیات بود. همچنین قسمت دیگر این اتاق به دفترچه نت و میز فرهاد اختصاص داشت که نت کوچ بنفشه ها بر روی این دفترچه نمایان بود.

    ادامه این برنامه در کافه باغ فردوس برگزار شد که بسیاری از هواداران و علاقه مندان این خواننده در این مراسم حضور داشتند و پوران گلفام گفت: من دوست داشتم این مراسم باشکوه تر برگزار شود اما به دلیل نبود وقت کافی تصمیم گرفتیم که این مراسم کمی خصوصی تر برگزار شود.امیدواریم در آینده بتوانیم از تمامی هواداران فرهاد استقبال و پذیرایی کنیم.

    همچنین مدیا کاشیگر درباره خانه فرهاد گفت: این اتاق به صورت موقتی و نمادین در باغ فردوس قرار دارد و به زودی این اتاق با تمامی وسایل این خواننده به موزه موسیقی منتقل می شود تا یاد و خاطره وی همیشه در دلها باقی بماند.

    در ادامه دو نفر از هواداران فرهاد با گیتار قطعاتی از این خواننده اجرا کردند که برای بسیاری از حاضرین تداعی گر خاطره ها بود.

    گفتنی است،دادگاه حکم منع پخش کلیه آثار فرهاد مهراد از صداو سیما را صادر کرد.وکیل آثار مرحوم فرهاد چهارشنبه هفته گذشته با اشاره به زمانی که حکم صادر شده توسط دادگاه ابلاغ شد،گفت: این حکم که ۱۰ روز پیش ابلاغ شد، عنوان دستور موقت داشته و مانند تمامی احکام دیگر لازم الاجراست. طی این حکم موقت تمامی کانالهای تلویزیونی و نیز رادیو از پخش و انتشار آثار فرهاد منع شدند. اگر صدا و سیما احکام را رعایت و اجرا نکند همانگونه که در قانون مجازات اسلامی قید شده است، می توانیم مدیرانی که از دستور مرجع قضایی خودداری کرده اند را تحت تعقیب کیفری قرار دهیم.

    https://musiceiranian.ir/?p=21983
       
    برچسب ها فرهاد مهراد

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *