×
×

بهاره میرزاآقا بار دیگر با گروه بهارآفرین به صحنه می‌رود

  • کد نوشته: 216936
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۶ام دی ۱۳۹۷
  • ۰
  • بخش اول کنسرت هفتم دی‌ماه با اجرای قطعات پاپ و نوستالژیک و بخش دوم با اجرای قطعات فولکلوریک شامل تراک‌های جنوبی، عربی و… همراه است. بهاره میرزاآقا خواننده گروه بهارآفرین در تشریح فعالیت‌های جدید این گروه به هنرآنلاین گفت: به دلیل استقبال مخاطبان، در کنسرت تازه گروه بهارآفرین که روز جمعه هفتم دی‌ماه برگزار می‌شود […]

    بهاره میرزاآقا بار دیگر با گروه بهارآفرین به صحنه می‌رود
  • بهاره میرزاآقا

    بهاره میرزاآقا

    بخش اول کنسرت هفتم دی‌ماه با اجرای قطعات پاپ و نوستالژیک و بخش دوم با اجرای قطعات فولکلوریک شامل تراک‌های جنوبی، عربی و… همراه است.

    بهاره میرزاآقا خواننده گروه بهارآفرین در تشریح فعالیت‌های جدید این گروه به هنرآنلاین گفت: به دلیل استقبال مخاطبان، در کنسرت تازه گروه بهارآفرین که روز جمعه هفتم دی‌ماه برگزار می‌شود قطعات خاطره‌انگیزی را روی صحنه خواهیم برد.

    او ادامه داد: این برنامه در دو پارت برگزار می‌شود. بخش اول با اجرای قطعات پاپ و نوستالژیک و بخش دوم با اجرای قطعات فولکلوریک شامل تراک‌های جنوبی، عربی و… همراه است. استقبال فراوان از حرکات نمایشی در اجراهای قبلی باعث شد در این اجرا هم با یک گروه حرفه‌ای‌تر با نام “مانتره” به سرپرستی مونا ارسطو همکاری کنیم.

    این خواننده همچنین گفت: اصل مهم برای اجرای کنسرت مخاطب است و باید او را تکریم کرد، چرا که در صورت عدم استقبال مخاطب چندان اجرا و کنسرت موفقی نمی‌توانیم داشته باشیم.

    میرزاآقا اضافه کرد: بعد از این کنسرت تا پایان سال تنها یک اجرای دیگر با گروه بهارآفرین خواهم داشت که ۱۶ اسفندماه برگزار می‌شود. بقیه برنامه‌ها به سال آتی موکول خواهد شد. این کنسرت با یک مجری از هندوستان و به تهیه‌کنندگی خودم و بنیاد خیریه “فیروزنیا” برگزار می‌شود.

    در کنسرت گروه بهارآفرین، بهاره میزراآقا به عنوان سرپرست و خواننده، نوشین پاسدار نوازنده عود، مونیکا لران نوازنده ویولن، صدا سدیفی نوازنده قانون، نگین زاده وکیلی نوازنده ویولنسل، خزر چکاوک نوازنده پیانو، مینو اصحابی نوازنده کمانچه، ندا بهزاد نوازنده درامز، مارال خلیلی نوازنده دف و کوبه‌ای به هنرنمایی می‌پردازند.

    https://musiceiranian.ir/?p=216936
       
    برچسب ها بهاره میرزاآقا

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *