×
×

به مناسبت روز جوان

  • کد نوشته: 2169
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۳ام مرداد ۱۳۸۹
  • ۰
  • حسام‌الدین سراج به مناسبت «روز جوان» در آرامگاه سعدی اول مرداد ماه خواند. این خواننده‌ موسیقی ایرانی با اشاره به مشکلاتی که در شهر کرمانشاه برای اجرای کنسرتش پیش آمده بود، یادآور شد: «برای برگزاری کنسرت در شیراز مشکلی پیش نیامد و امیدوارم در آینده نیز برای اجرای کنسرت به لطف خدا مشکلی پیش نیاید.» […]

  • حسام‌الدین سراج به مناسبت «روز جوان» در آرامگاه سعدی اول مرداد ماه خواند. این خواننده‌ موسیقی ایرانی با اشاره به مشکلاتی که در شهر کرمانشاه برای اجرای کنسرتش پیش آمده بود، یادآور شد: «برای برگزاری کنسرت در شیراز مشکلی پیش نیامد و امیدوارم در آینده نیز برای اجرای کنسرت به لطف خدا مشکلی پیش نیاید.»

    به گفته‌ او این کنسرت به مناسبت تولد حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان برگزار شد و فروش بلیت نداشت. حسام‌الدین سراج در این کنسرت تصنیف‌هایی از حافظ و مولانا را اجرا کرده است.

    همچنین در منطقه فارس، کنسرت حسام‌الدین سراج در بخشی از برنامه‌ای که جمعیت دلدادگان حضرت علی اکبر(ع) با حمایت اداره کل امورجوانان فارس در شب میلاد حضرت علی اکبر(ع) و به مناسبت روز جوان همایش «زلال ترین عطش» برگزار کرده بود، اجرا شد.

    همایش زلال‌ترین عطش به مناسبت روز جوان در آرامگاه سعدی و با سخنرانی حجه‌السلام سید بحرالعلوم در موضوع جوانان و مدیحه سرایی حاج یونس حبیبی در مدح حضرت علی اکبر(ع) برگزار شد. جشن میلاد حضرت علی اکبر(ع) با حضور بیش از ۳ هزار نفر از جوانان و خانواده‌ها برپا شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=2169
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *