×
×

  • کد نوشته: 21458
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۱۲ام مرداد ۱۳۹۱
  • ۰
  • مجید واشقانی بازیگر سریال “مسیر انحرافی” که تهیه‌کنندگی مستند “ملودی سرخ” درباره موسیقی زیرزمینی را بر عهده داشته، از پایان ساخت این مستند خبرداد. مجید واشقانی تهیه کننده “ملودی سرخ” در این باره به خبرنگار مهر گفت: این مستند که به موضوع موسیقی زیرزمینی و انواع آن می‌پردازد، درگروه مستند شبکه یک و در سه قسمت […]

  • مجید واشقانی بازیگر سریال “مسیر انحرافی” که تهیه‌کنندگی مستند “ملودی سرخ” درباره موسیقی زیرزمینی را بر عهده داشته، از پایان ساخت این مستند خبرداد.

    مجید واشقانی تهیه کننده “ملودی سرخ” در این باره به خبرنگار مهر گفت: این مستند که به موضوع موسیقی زیرزمینی و انواع آن می‌پردازد، درگروه مستند شبکه یک و در سه قسمت ۲۵ دقیقه‌ای ساخته شده است و با بازبینی نهایی به زودی پخش آن از شبکه اول آغاز می‌شود.

    وی افزود: سرک کشیدن به استودیوهای مخفی که موسیقی‌های غیر مجاز در آن ساخته می‌شود و همچنین مکان‌هایی که کلیپ‌های خاص و آنچنانی در آن‌ها کلید می‌خورد، از جمله بخش‌های مستند “ملودی سرخ” است.

    واشقانی یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های “ملودی سرخ” را اولین پرداخت به ابعاد موسیقی غیر مجاز در قالب مستندی در شبکه یک دانست و اظهار کرد: نکته جالب اینکه کارشناسان اجتماعی، روانشناسی و انتظامی نیز برای بیان ابعاد و پیامدهای گرایش جوانان به موسیقی‌های خاص یا همان زیرزمینی در مستند حضور دارند.

    این تهیه‌کننده با اشاره به اینکه مقوله موسیقی زیرزمینی نه تنها در ایران بلکه در کشورهای غربی نیز مورد توجه جوانان و به تبع آن مسوولان  قرار گرفته است، تأکید کرد: لزوم تهیه و ساخت برنامه‌هایی از این دست برای بررسی علل گرایش به موسیقی زیر زمینی ضروری است.

    اشکان طاهری به عنوان فیلمبردار و بابک سلامی در سمت صدابردار “ملودی سرخ” به مجید واشقانی در تهیه و کارگردانی این مستند کمک کرده‌اند.

    وی مدتی قبل سریال “مسیر انحرافی” به کارگردانی بهرنگ توفیقی را در شبکه سوم سیما روی آنتن داشت.

    https://musiceiranian.ir/?p=21458
       
    برچسب ها مجید واشقانی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *