×
×

آلبوم آبی دور از فریدون بهرامی و آتنا اشتیاقی منتشر شد

  • کد نوشته: 214216
  • حمیده موسوی
  • سه شنبه, ۲۷ام آذر ۱۳۹۷
  • ۰
  • آبی دور نام اثر تازه ایست در فضایی از موسیقی کلاسیکال-الکترونیک که فریدون بهرامی آهنگسازی آن را برعهده داشته و آتنا اشتیاقی به عنوان نوازنده ویولنسل، به هنرنمایی پرداخته است. این آلبوم در قالب ۸ قطعه به عناوین «آبی دور»، «پرسه»، «خاکستر»، «ماسه ها و خارها»، «گره»، «شاید روزی دیگر»، «وارونگی» و «بازگشت» به اجرا در آمده است.

    آلبوم آبی دور از فریدون بهرامی و آتنا اشتیاقی منتشر شد
  • آلبوم «آبی دور» از فریدون بهرامی و آتنا اشتیاقی، توسط مؤسسه فرهنگی و هنری بارانا منتشر شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، آبی دور نام اثر تازه ایست در فضایی از موسیقی کلاسیکال-الکترونیک که فریدون بهرامی آهنگسازی آن را برعهده داشته و آتنا اشتیاقی به عنوان نوازنده ویولنسل، به هنرنمایی پرداخته است. این آلبوم در قالب ۸ قطعه به عناوین «آبی دور»، «پرسه»، «خاکستر»، «ماسه ها و خارها»، «گره»، «شاید روزی دیگر»، «وارونگی» و «بازگشت» به اجرا در آمده است.

    ترکیب موسیقی الکترونیک با یک ساز آکوستیک که حالتی راوی‌گونه دارد و وجود اِلِمان‌های منیمالیسم و موسیقی معاصر از ویژگی‌های این اثر به شمار می‌روند. آبی دور فضایی خاکستری دارد و شاید بتوان آن را بازتاب زندگی شهری امروز دانست.

    ضبط قطعات در استودیو کنگان پارسه با همکاری رضا فرهادی، پیمان حاتمی و ساسان بخشی صورت گرفته و میکس و مسترینگ اثر را کاوه عابدین -استودیو صبا- انجام داده است.

    شایان ذکر است که آلبوم موسیقی آبی دور از فریدون بهرامی و آتنا اشتیاقی، توسط مؤسسه فرهنگی و هنری بارانا، راهی بازار شده و علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اورجینال اثر را از مراکز معتبر فروش در بازار تهیه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=214216
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *