×
×

به همراه گروه موسیقی قمر

  • کد نوشته: 2141
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۳۰ام تیر ۱۳۸۹
  • ۰
  • سالار عقیلی به همراه گروه موسیقی قمر بعد از ماه رمضان دو آلبوم موسیقی خود را توسط انتشارات آوای باربد به بازار عرضه خواهد کرد. نوید دهقان ،سرپرست گروه موسیقی قمر و آهنگساز این آثار با اعلام این خبر به ایلنا گفت: اآلبوم‌های «یار و دیار» و «صدای آفتاب» به خوانندگی سالار عقیلی هم اکنون […]

  • سالار عقیلی به همراه گروه موسیقی قمر بعد از ماه رمضان دو آلبوم موسیقی خود را توسط انتشارات آوای باربد به بازار عرضه خواهد کرد.
    نوید دهقان ،سرپرست گروه موسیقی قمر و آهنگساز این آثار با اعلام این خبر به ایلنا گفت: اآلبوم‌های «یار و دیار» و «صدای آفتاب» به خوانندگی سالار عقیلی هم اکنون تمام مراحل اجرایی را طی کرده است و بعد از ماه رمضان توسط موسسه انتشاراتی «آوای باربد »به بازار موسقیقی خواهد آمد.
    وی درباره جزییات این دو اثر موسیقایی گفت: این آلبوم‌ها در دستگاه شور و دشتی با اشعاری از سیاوش کسرایی، فریدون مشیری و باباطاهر ساخته و تنظیم شده‌اند.
    وی همچنین از انتشار آلبوم «هوای آفتاب» خبر داد و افزود: اشعار این آلبوم از مولانا، خواجوی کرمانی، هوشنگ ابتهاج و سیاوش کسرایی است که با صدای سالار عقیلی خوانده شده است.
    به گفته دهقان، این اثر موسیقایی شامل هفت قطعه در دستگاه ماهور و مرکب ساخته شده است.
    دهقان خاطرنشان کرد: در این دو اثر موسیقایی، نوازندگان گروه موسیقی قمر هنرنمایی کرده‌اند که ازمیان آنها می‌توان به شهرام غلامی(عود)، علی خشتی‌نژاد(تار)، آرش توکلی(بم تار، علیرضا گرانفر(سنتور)، کامران منتظری(تمبک)، شهریار نظری(دف)، حسین محمدحسینی(نی) و نسیم اربابی(کمانچه) اشاره کرد.
    سرپرست گروه موسیقی قمر از برگزاری کنسرت این گروه در آینده ای نه چندان دور در شهرستان های مختلف خبر داد و خاطرنشان کرد:در این اجرا علاوه بر اجرای این قطعات ،قطعات جدید نیز اجرا می شود .

    https://musiceiranian.ir/?p=2141
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *