×
×

همزمان با انتشار آلبوم جدیدش عنوان کرد

  • کد نوشته: 2138
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۳۰ام تیر ۱۳۸۹
  • ۱ دیدگاه
  • به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری نهاله رودکی، خشایار اعتمادی خواننده موسیقی پاپ در خصوص عدم فعالیت خود در طول سال‌های گذشته گفت: بعد از انتشار آخرین آلبومم با عنوان «خدا تو رو ببخشه» تا به امروز فکری برای انتشار کار دیگری نداشتم، آن هم به خاطر عدم رعایت چهارچوب‌های لازم و اتمسفر […]

  • به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری نهاله رودکی، خشایار اعتمادی خواننده موسیقی پاپ در خصوص عدم فعالیت خود در طول سال‌های گذشته گفت: بعد از انتشار آخرین آلبومم با عنوان «خدا تو رو ببخشه» تا به امروز فکری برای انتشار کار دیگری نداشتم، آن هم به خاطر عدم رعایت چهارچوب‌های لازم و اتمسفر هدایت نشده‌ای که در جامعه موسیقی پاپ با آن مواجه بودیم.
    وی ادامه داد : رخ دادن یک اتفاق خوب در زندگی یک هنرمند می‌تواند در وجود وی ایجاد انگیزه کند همانطور که آلبوم «باید به تو برگردم» نیز ماحصل یک ترانه بود چرا که یک ترانه این اتفاق را حادث شد.
    این خواننده با اشاره به روند شکل‌گیری این اثر بیان داشت: وقتی ترانه را شنیدم خواندن آن به من پیشنهاد شد و پس از شکل گیری قطعات دیگر برای به انجام رسیدن کار با دوستان به نتیجه نرسیدم و اثر را خریدم و پس از تکمیل آلبوم با آقای بلورچی به عنوان تهیه کننده به نتیجه رسیدیم که آن را روانه بازار موسیقی کنم.
    وی با بیان این که اولین قطعه این آلبوم آبان سال ۸۷ ساخته شد، اظهار داشت: شروع ساخت این اثر آبان ماه دو سال پیش بود و اسفند گذشته کل کار به اتمام رسید که امیدوارم با پخش خوب این کار بتوانیم مخاطبان را به شنیدن موسیقی‌ای دعوت کنیم که به آن اتمسفری که یک سال و نیم پیش در من وجود داشت، برسند.
    خشایار اعتمادی در خاتمه در خصوص روند موسیقی پاپ در جامعه خاطرنشان کرد: هم‌اکنون وضعیت موسیقی پاپ غبار آلود و با معضلاتی همراه است. این ژانر از موسیقی هم‌اکنون در جامعه جاری است اما تصمیم‌گیری منسجمی برای آن صورت نمی‌گیرد البته با تمام این مسائل من آینده خوبی را برای آن می‌بینم.
    آلبوم موسیقی «باید به تو برگردم» به خوانندگی خشایار اعتمادی و آهنگسازی بهروز صفاریان، رسول رسولی و اعتمادی به زودی از سوی موسسه فرهنگی هنری نهاله رودکی بامدیریت پژمان بلورچی در بازارموسیقی منتشر می‌شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=2138
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *