×
×

مدیرکل دفتر موسیقی به تلویزیون می‌آید

  • کد نوشته: 212253
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۸ام آذر ۱۳۹۷
  • ۰
  • علی تجویدی نوازنده ویولن و سه‌تار، آهنگساز، پژوهشگر و نویسنده در شب موسیقی «شب های هنر» به خوانندگی و اجرا می پردازد.

  • علی تجویدی نوازنده ویولن و سه‌تار، آهنگساز، پژوهشگر و نویسنده در شب موسیقی «شب های هنر» به خوانندگی و اجرا می پردازد.

     به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، در دهمین قسمت از شب موسیقی از مجموعه «شب های هنر»، یکشنبه شب ۱۸ آذر رضا مهدوی میزبان علی ترابی مدیر کل جدید دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مانی جعفرزاده موزیسین می شود و با آنها درباره مدیریت اجرایی موسیقی کشور به گفتگو می پردازد.

    در بخش گزارشی برنامه این هفته، عباس عبدالهی نوازنده پیانو و مدرس، زیبا جواهری نوازنده پیانو و مدرس و غلامرضا رضایی خواننده و مدرس سوالات خود را درباره مدیریت موسیقی با علی ترابی مطرح می کنند و مدیر کل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استودیو برنامه به آنها پاسخ می دهد.

    در بخش «ناشنیده ها» نیز علی تجویدی نوازنده ویولن و سه‌تار، آهنگساز، پژوهشگر و نویسنده به خوانندگی و اجرای موسیقی می پردازد.

    آیتم «چهل سالگی» با موضوع سالن های اجرای موسیقی بعد از انقلاب اسلامی و گزارشی از تاریخچه مدیریت موسیقی از پنج هزار سال قبل تا کنون از دیگر بخش های برنامه است.

    شب موسیقی یکی از شب های برنامه «شب های هنر» است که به تهیه کنندگی حبیب الله ذوالفقاری، درباره مسایل موسیقی، یکشنبه شب ها ساعت ۲۳ به طور زنده، از شبکه چهار سیما پخش می شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=212253
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *