×
×

در گفتگو با هنرآنلاین مطرح شد

  • کد نوشته: 20943
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۶ام تیر ۱۳۹۱
  • ۱ دیدگاه
  • فواد حجازی در گفتگو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین گفت: موسیقی مجموعه تلویزیونی “ممکن است برای شما هم اتفاق بیفتد” را به تازگی ساخته‌ام که برای اجرای بخش کلامی آن به دنبال گزینه مناسب هستم. این آهنگساز در ادامه گفت: این مجموعه تلویزیونی شامل ۳۰ قسمت است که در شبهای ماه مبارک رمضان از شبکه پنج […]

  • فواد حجازی در گفتگو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین گفت: موسیقی مجموعه تلویزیونی “ممکن است برای شما هم اتفاق بیفتد” را به تازگی ساخته‌ام که برای اجرای بخش کلامی آن به دنبال گزینه مناسب هستم.

    این آهنگساز در ادامه گفت: این مجموعه تلویزیونی شامل ۳۰ قسمت است که در شبهای ماه مبارک رمضان از شبکه پنج سیما پخش خواهد شد.ساخت موسیقی آن نیز توسط این شبکه به من پیشنهاد شده است.

    آهنگساز آلبوم کوچ با صدای علیرضا عصار در پاسخ به این‌که چرا در بحث خواندگی این پروژه از صدای وی استفاد نکرده، گفت: علرضا عصار تا کنون برای هیچ یک از تیتراژهایی که پیشنهاد شده، نخوانده است و از این پس هم علاقه ای به این کار از خود نشان نخواهد داد.

    وی ادامه داد: عصار بارها مخالفت خود را با خواندن تیتراژهای تلویزیونی اعلام کرده است. در اجرای بخش کلامی این اثر نیز با وجود پیشنهادی که به او داده شده، تمایلی از خود نشان نداد. غیر ممکن است که صدای عصار را از تلویزیون و در تیتراژ برنامه ها و مجموعه‌های تلویزیونی بشنوید.

    وی درباره موسیقی این مجموعه گفت: از آن‌جایی که هر بخش از این مجموعه توسط یک کارگردان تهیه شده با سلیقه‌ها و نقطه نظرات مختلفی مواجه بودم که باید همه آن‌ها را در نظر می‌گرفتم؛ به همین دلیل ساخت موسیقی برای چنین مجموعه‌ای کار چندان راحتی نبود. برای ساخت آن خیلی از معیارها را ملاک قرار دادم که شاید در دیگر کارها ملاکم نبودند.

    گفتنی است، تهیه کننده مجموعه تلویزیونی “شاید برای شما هم اتفاق بیفتد” اکبر تحویلیان است.

    آخرین اثر مشترک علیرضا عصار و فواد حجازی آلبوم در حوزه دفاع مقدس با عنوان “بازی عوض شده” است که چندی پیش وارد بازار موسیقی شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=20943
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *