×
×

به نفع بیماران سرطانی موسسه محک

  • کد نوشته: 20911
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۵ام تیر ۱۳۹۱
  • ۰
  • گروه موسیقی «ترنگ» به سرپرستی و آهنگسازی برزو امیری در دو بخش فارسی و محلی کردی به روی صحنه می رود.

  • موسیقی ایرانیان – علی ربیعی: گروه موسیقی «ترنگ» به سرپرستی و آهنگسازی برزو امیری در دو بخش فارسی و محلی کردی به روی صحنه می رود.

    امیری سرپرست این گروه با اعلام این خبر، درباره جزئیات این کنسرت گفت: «این برنامه ۲۷ و ۲۸ تیر ماه سال جاری در دو بخش کردی و فارسی و در تالار رودکی برگزار خواهد شد. در قسمت اول برنامه، موسیقی اصیل ایرانی در دستگاه شور، آواز دشتی و دستگاه نوا اجرا میگردد که خوانندگی این بخش را حمید خزاعی از خوانندگان جوان و خوش آتیه بر عهده خواهند داشت.

    در قسمت دوم برنامه هم موسیقی محلی کردی در دستگاه شور و آواز بیات ترک اجرا میگردد که خوانندگی این بخش برعهده محمدرضا دارابی است، البته باید خاطرنشان کنم این خواننده از خوانندگان بنام در موسیقی کردی هستند و آلبوم های مختلفی در گویش کردی کرمانشاهی به بازار عرضه کرده اند.»

    برزو امیری با اعلام اینکه قسمتی از فروش بلیط های این کنسرت به کودکان مبتلا به سرطان تقدیم شده، گفت: «قسمتی از فروش بلیط های این کنسرت از سوی اعضا گروه ترنگ به کودکان مبتلا به سرطان محک تفدیم شده است و امیدوارم که بتوانیم در کنسرتهای آینده نیز این  حرکت انسان دوستانه را تکرار نماییم. در ضمن علاقه مندان جهت تهیه بلیط از موسسه محک میتوانند با شماره ۲۳۵۴۰ تماس بگیرند.»

    در این اجراها حمید خزاعی (خواننده)، محمدرضا دارابی (خواننده)، محمد موسوی (تار)، محمد اصغری (سنتور)، میلاد پرصبر (تار باس)، حامد هادیان (عود و دیوان)، مجید علیزاده (تنبک)، ابراهیم احمدی (دف)، مریم نیک بین (هم خوان)، ثمین مهرپویان (هم خوان)، نگین یزدانی (هم خوان) به عنوان اعضای گروه ترنگ برزو امیری سرپرست، آهنگساز و نوازنده کمانچه را همراهی خواهند کرد.

    علاقمندان برای تهیه بلیط برای این کنسرت می‌توانند با شماره های ۰۲۱۶۶۷۰۵۱۰۱-۷، ۰۹۳۵۰۷۰۵۰۱۴ و ۰۹۳۵۱۶۱۱۰۰۷ تماس حاصل نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=20911
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *