×
×

گزارش رونمایی آلبوم «من و بارون»

  • کد نوشته: 20788
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲۱ام تیر ۱۳۹۱
  • ۰
  • بابک جهانبخش گفت: من به عنوان خواننده آهنگ‌های احساسی شناخته شدم که این شناسنامه کارم محسوب می‌شود. به گزارش خبرگزاری پانا، مراسم رونمایی آلبوم جدید بابک جهانبخش ظهر امروز (۲۰ تیرماه) در خبرگزاری پانا برگزار شد. بابک جهانبخش در این نشست اظهار کرد: خیلی تلاش کردم که این آلبوم زودتر به بازار موسیقی عرضه شود […]

  • بابک جهانبخش گفت: من به عنوان خواننده آهنگ‌های احساسی شناخته شدم که این شناسنامه کارم محسوب می‌شود.

    به گزارش خبرگزاری پانا، مراسم رونمایی آلبوم جدید بابک جهانبخش ظهر امروز (۲۰ تیرماه) در خبرگزاری پانا برگزار شد.
    بابک جهانبخش در این نشست اظهار کرد: خیلی تلاش کردم که این آلبوم زودتر به بازار موسیقی عرضه شود اما با بحث‌هایی که در رابطه با تبلیغات و ساخت تیزر مطرح شد پروسه انتشار این آلبوم را کمی طولانی کرد.
    وی ادامه داد: کیفیت و چگونگی توزیع و پخش آلبوم در سراسر ایران از جمله حساسیت‌های من بود که امیدورام در طول یک هفته به خوبی انجام شود.
    جهانبخش تصریح کرد: تیزر این آلبوم به گونه‌ای طراحی و ساخته شده تا شنونده تشویق به شنیدن بقیه کار شود.
    مخاطب برای آلبوم تصمیم می‌گیرد
    خواننده «زندگی من» در بخشی از سخنان خود به نقش مخاطب در ساخت قطعات موسیقی اشاره کرد و گفت: سلیقه مخاطبان به آهنگ‌های من سمت و سو می‌دهد چرا که من در تلاش هستم تا نظر مخاطب‌هایم را در قطعاتی که می‌سازم منعکس کنم.
    وی تاکید کرد: مهمترین قسمت کار در حوزه موسیقی مخاطب است چرا که خواسته او مهم است و تغییرات در آهنگ‌های من بر اساس ذائقه و سلیقه مخاطب شکل می‌‌گیرد.
    آهنگ‌هایم امضای کاری من هستند
    جهانبخش در ادامه در پاسخ به این مطلب که ملودی برخی از آهنگ‌های شما تکراری هستند، بیان کرد: من به عنوان خواننده آهنگ‌های احساسی شناخته شدم اگر بخواهم متفاوت باشم و از این قالب خارج شوم مدت زیادی نمی‌توانم ادامه دهم.
    وی ادامه داد: هر کسی مهر و امضای کار خود را دارد و آهنگ‌هایم امضای کاری من هستند،‌ کسی موفق است که کار شخصی و مختص به خود را انجام دهد.
    این خواننده تصریح کرد: اما مقوله تغییر بحث دیگری است که من معتقدم در همین قالبی که فعالیت می‌کنم می‌توان تغییراتی ارایه دهم تا بر جذابیت بیشتر کار و رضایت مخاطب بیانجامد.
    خلق اثر لذت دیگری دارد
    خواننده «من و بارون» در ادامه در رابطه بحث کاور اظهار کرد: در کاری که به من ربطی ندارد دخالت نمی‌کنم دوستان دیگر می‌توانند هر کاری انجام دهند اما من مخالف صد در صد این کار هستم چرا که معتقدم لذتی که در خلق یک اثر هنری جدید هست در هیچ کار دیگری وجود ندارد و من نسبت به این مساله متعهد هستم.

    رضا صادقی پله ترقی من نیست

    جهانبخش در این نشست در پاسخ به این پرسش که آیا از شهرت رضا صادقی برای مطرح کردن آلبوم خود استفاده کرده‌اید؟ بیان کرد: چنین مساله‌ای وجود ندارد هیچ یک از ما دیگری را پله‌ای برای موفقیت و مطرح کردن خود نکرده است.
    وی گفت: من و رضا صادقی به اینکه آهنگی دو نفره بخوانیم علاقه داشتیم که در این آلبوم اتفاق افتاد.
    «من و بارون» را خیلی دوست دارم
    جهانبخش در پایان گفت: این آلبوم را خیلی دوست دارم اگر ایرادی بر آن وارد است چیزی بیشتر از این بلد نیستم چون تمام آنچه که را در عرصه موسیقی فرا گرفتم به بهترین نحو در این آلبوم پیاده کردم.

    https://musiceiranian.ir/?p=20788
       
    برچسب ها بابک جهانبخش

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *