×
×

وزیر ارشاد در جمع خبرنگاران

  • کد نوشته: 2051
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۱ام تیر ۱۳۸۹
  • ۰
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد که وزارت‌خانه متبوعش تاکنون به هیچ خواننده لس‌آنجلسی مجوز نداده است. به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) سید محمد حسینی در حاشیه دومین همایش طلایه‌داران حجاب در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در ارتباط با ورود خوانندگان لس‌آنجلسی و مجوز فعالیت آنها گفت: یک مورد بوده […]

  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد که وزارت‌خانه متبوعش تاکنون به هیچ خواننده لس‌آنجلسی مجوز نداده است.

    به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) سید محمد حسینی در حاشیه دومین همایش طلایه‌داران حجاب در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در ارتباط با ورود خوانندگان لس‌آنجلسی و مجوز فعالیت آنها گفت: یک مورد بوده است که فردی درخواست مجوز برای تهیه‌ی آلبوم کرده است و تا کنون هم به هیچ‌کسی مجوز داده نشده است.

    وی افزود: برای ورود این افراد نیز باید گفت که این موضوع به دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی مربوط می‌شود و از ما مجوز نمی‌خواهند، اما اگر بخواهند در ایران فعالیت هنری داشته باشند باید از وزارت فرهنگ و ارشاد مجوز بگیرند که تا کنون برای هیچ‌کس مجوزی صادر نشده است.

    حسینی در پاسخ به این سوال که چه برنامه‌هایی برای نهادینه کردن اصول دینی برای کودکان درنظر دارند، گفت: مقطع سنی کودکان دوران مهمی از زندگی است و آموزش در این سنین از اهمیت بالایی برخوردار است. ما باید فعالیت‌های ایجابی در این زمینه را، گسترش دهیم و به‌ویژه در دوران دبستان باید سعی کنیم تا کودکان با تعالیم مترقی اسلام آشنا شوند و پشت صحنه‌ی تبلیغات منفی را دریابند.

    وی افزود: ما باید از همه‌ی ابزارها در زمینه‌ی فرهنگ‌سازی در عرصه‌ی حجاب و عفاف بهره ببریم و در این میان نقش وزارت ارشاد نقشی بی‌بدیل است و خوشبختانه این زمینه و آمادگی وجود دارد که در بخش‌های مختلف همکاران ما در این راستا تلاش کنند.

    وزیر ارشاد ادامه داد: فعالیت در این عرصه اراده‌ای ملی را در همه‌ی بخش‌ها لازم دارد و خوشبختانه هم‌اکنون رویکرد دولت، فرهنگی است و اعتبار کافی در اختیار می‌گذارد و نهادهای فرهنگی در این زمینه فعالیت‌های مختلف دینی را به انجام می‌رسانند و امیدواریم که بتوانیم در مقابل این سیل بنیان‌کن که آغاز شده است مانند گذشته بایستیم و اهداف بلند انقلاب را تداوم بخشیم.

    حسینی در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که اقدامات عملی شما در حال حاضر چیست؟ گفت: ما در بحث فیلم‌های سینمایی و تئاتر سعی کرده‌ایم که نکات منفی وجود نداشته باشد و در عرصه‌ی فعالیت‌های ایجابی تاکید کرده‌ایم که باید الگوهای سالم و خوب اسلامی را ارایه دهیم تا تاثیرگذاری مناسبی داشته باشد و به‌خصوص در زمینه‌ی تولید نرم‌افزار در ابتدای امسال تاکید کرده‌ایم که به این مساله توجه ویژه‌یی شود و هم‌اکنون نیز در این زمینه محصولاتی را در دست ساخت داریم.

    https://musiceiranian.ir/?p=2051
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *