×
×

دانلود تیزر تصویری این آلبوم از موسیقی ایرانیان

  • کد نوشته: 20214
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۷ام تیر ۱۳۹۱
  • ۳ دیدگاه
  • اولین آلبوم رسمی مهدی یغمایی خواننده جوان و خوش صدای موسیقی ایران با نام «یه دنیا حرف» به زودی منتشر می شود، در ادامه می توانید تیزر این آلبوم را مشاهده کنید

  • موسیقی ایرانیان – علی ربیعی: اولین آلبوم رسمی مهدی یغمایی خواننده جوان و خوش صدای موسیقی ایران با نام «یه دنیا حرف» به زودی منتشر می شود.

    یغمایی با اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگار ما درباره تاخیر در انتشار این آلبوم گفت: «از تاخیری که ایجاد شده واقعا شرمنده ام و برای توضیح به عزیزانی که به بنده لطف دارند و زمان انتشار آلبوم و دلایل تاخیر در انتشار آلبوم را بارها و بارها سوال فرمودند باید عرض کنم که دلیل تاخیر، اضافه شدن سه آهنگ جدید به آلبوم بود که حال حاضر در مرحله ی صدور مجوز ارشاد است.»

    وی درباره وسواسی که برای تولید این آلبوم داشته توضیح داد و افزود: «خیلی برای این آلبوم زحمت کشیده‌ام، فقط امیدوارم وسواس‌های من به کلیت آلبوم ضربه نزند و نتیجه مثبت داشته باشد. در این اثر سعی کرده‌ام یک مهدی یغمایی جدید باشم. با توجه به اینکه من در گذشته بیشتر موسیقی غربی و راک کار می‌کردم همه سعی‌ام این بوده که در این آلبوم بیشتر به مولفه‌های موسیقی ایرانی نزدیک شوم و از آن بهره‌مند شوم. در عین حال برای همه سلیقه‌ها هم قطعه ای در آلبوم وجود دارد و به نظرم همین هر سلیقه‌ای را راضی می‌کند، در کل به آینده آلبوم بسیار امیدوارم.»

    در ادامه می توانید تیزر تصویری آلبوم «یه دنیا حرف» مهدی یغمایی را با کیفیت مناسب به صورت آنلاین از موسیقی ایرانیان مشاهده و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    مشاهده آنلاین:

    [wp-jw-player src=”http://musiceiranian.ir/download/video/9104/Mehdi Yaghmaei – Ye Donya Harf.flv” ]

    https://musiceiranian.ir/?p=20214
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *