×
×

آلبوم «هم نواز» تازه ترین اثر از سیامک جهانگیری منتشر شد

  • کد نوشته: 201397
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۹ام آبان ۱۳۹۷
  • ۰
  • آلبوم «هم نواز» تازه ترین اثر از سیامک جهانگیری، توسط مؤسسه فرهنگی و هنری ماهور راهی بازار شد. این در حالیست که همزمان با نشر اثر می توان آنرا، از طریق سایت ریتمو، بصورت آنلاین و قانونی خریداری کرد.

    آلبوم «هم نواز» تازه ترین اثر از سیامک جهانگیری منتشر شد
  • آلبوم «هم نواز» تازه ترین اثر از سیامک جهانگیری منتشر شد

    آلبوم «هم نواز» تازه ترین اثر از سیامک جهانگیری منتشر شد

    آلبوم «هم نواز» تازه ترین اثر از سیامک جهانگیری، توسط مؤسسه فرهنگی و هنری ماهور راهی بازار شد. این در حالیست که همزمان با نشر اثر می توان آنرا، از طریق سایت ریتمو، بصورت آنلاین و قانونی خریداری کرد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، سیامک جهانگیری، آهنگساز، نوازنده و مدرس نی، اثر تازه خود را تحت عنوان هم نواز در قالب مجموعه‌ای از آثار کلاسیک موسیقی ایرانی به اجرا در آورده که این اثر شامل ۱۸ قطعه از جمله «پیش درآمد بیات ترک»، «چهار مضراب دشتی»، «رنگ همایون»، «پیش درآمد ابوعطا»، «دخترک ژولیده»، «رنگ دشتی» و …می باشد.

    این اثر نی محور است و قطعات آن در ترکیب‌های متنوعی با نوازندگی سیامک جهانگیری برای ساز نی و آنسامبل‌های مختلف تدوین شده و به اجرا در آمده اند.

    شایان ذکر است که آلبوم موسیقی هم نواز از سیامک جهانگیری، توسط نشر ماهور راهی بازار موسیقی شد و علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اورجینال آن را از مراکز معتبر فروش تهیه و یا نسبت به خرید آنلاین و قانونی آن از طریق www.ritmo.ir اقدام نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=201397
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *