×
×

مقلدها به مقصد نمی رسند!

  • کد نوشته: 1999
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۲ام تیر ۱۳۸۹
  • ۰
  • خواننده موسیقی پاپ کشورمان معتقد است حضور خوانندگان با صداهای تقلیدی و تکراری، نشان از شرایط نابسامان در موسیقی می‌دهد. علی‌رضا عصار خواننده نام‌آشنای موسیقی پاپ کشور در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی موسیقی ایران اظهار کرد: وجود صداهای تکراری و تقلیدی در موسیقی، نشان‌دهنده شرایط خوبی نیست بلکه نابسامانی آن را نشان می‌دهد. وی ادامه […]

  • http://www.musicassociation.ir/Data/news/e6280745-aff6-4c18-9ca5-fc289e362a86.jpgخواننده موسیقی پاپ کشورمان معتقد است حضور خوانندگان با صداهای تقلیدی و تکراری، نشان از شرایط نابسامان در موسیقی می‌دهد.
    علی‌رضا عصار خواننده نام‌آشنای موسیقی پاپ کشور در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی موسیقی ایران اظهار کرد: وجود صداهای تکراری و تقلیدی در موسیقی، نشان‌دهنده شرایط خوبی نیست بلکه نابسامانی آن را نشان می‌دهد.
    وی ادامه داد: ممکن است زمانی، صدای یک خواننده از لحاظ فیزیکی شبیه یک خواننده دیگر باشد که نمی‌توان به این موضوع انتقاد کرد اما اگر خواننده‌ای بخواهد از روی صدای خواننده دیگر تقلید کند و خوانندگی را به صورت جدی ادامه دهد بعید می‌دانم که در کارش موفق و ماندگار باشد.
    خواننده آلبوم «عشق الهی» با بیان اینکه تقلید صدا به نوع آهنگ‌سازی و کار یک آهنگ‌ساز مربوط نمی‌شود، گفت: هر هنرمند خواننده‌ای باید سبک و صدای خاص خود را براساس فیزیک حنجره‌اش داشته باشد. در این شرایط مردم تصمیم بگیرند که او به عنوان یک خواننده باقی بماند یا نماند.
    عصار همچنین درباره برگزاری کنسرت پاپ اظهار کرد: کنسرت یکی از شریان‌های حیاتی موسیقی پاپ است. در آن‌جا است که هنرمندان با مردم در ارتباط نزدیک هستند و می‌توانند تاثیر کار را روی آنان ببینند. مسلما برگزاری کنسرت به پیشرفت موسیقی پاپ کمک می‌کند.
    وی افزود: مشکلات نداشتن سالن برای کنسرت و شرایط سخت گرفتن صدا هنوز مانند سابق وجود دارد. اما برخی مسائل مانند فروش اینترنتی بلیت، برگزاری کنسرت‌ها را آسان‌تر کرده است.
    علی‌رضا عصار خردادماه سال جاری به همراه گروه موسیقی «کوچ» در تالار بزرگ کشور کنسرت برگزار کرد.

    https://musiceiranian.ir/?p=1999
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *