×
×

دبیر بخش موسیقی جشنواره حضرت علی اکبر(ع) اعلام کرد

  • کد نوشته: 19774
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲۴ام خرداد ۱۳۹۱
  • ۰
  • دبیر بخش موسیقی جشنواره حضرت علی اکبر(ع) از راهیابی ۵۸ اثر به مرحله نهایی داوری این جشنواره خبر داد. به گزارش سینماپرس به نقل از ستاد خبری جشنواره حضرت علی اکبر(ع)، علیرضا محمدی لاری با اعلام این خبر گفت: مرحله نهایی داوری امروز (چهارشنبه) برگزار می شود و آثار راه یافته به مرحله نهایی در […]

  • دبیر بخش موسیقی جشنواره حضرت علی اکبر(ع) از راهیابی ۵۸ اثر به مرحله نهایی داوری این جشنواره خبر داد. به گزارش سینماپرس به نقل از ستاد خبری جشنواره حضرت علی اکبر(ع)، علیرضا محمدی لاری با اعلام این خبر گفت: مرحله نهایی داوری امروز (چهارشنبه) برگزار می شود و آثار راه یافته به مرحله نهایی در ۴ شاخه آهنگسازی، خوانندگی، نوازندگی و ارکسترال مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

    وی ارتقاء هویت ایرانی ـ اسلامی، ترویج فرهنگ موسیقی بومی ایران، نگاه حماسی و ملی به ملودی‌ها و تقویت شور و نشاط جوانی را از محورهای کلی بخش موسیقی در جشنواره حضرت علی اکبر(ع) عنوان کرد.

    محمدی لاری همچنین به اهداف برگزاری این جشنواره اشاره کرد و گفت: ترغیب نسل جوان به حضور در فضای موسیقی و تقویت پویایی این عرصه هنری، فزایش غنای موسیقی ایرانی در راستای فرهنگ بومی با حضور جوانان فعال و حمایت از نوازندگان و آهنگسازان جوان برای امیدافزایی و نشاط‌بخشی در بین جوانان از اهداف اصلی بخش موسیقی جشنواره حضرت علی اکبر(ع)است.

    دبیر بخش موسیقی جشنواره حضرت علی اکبر(ع) این جشنواره را باعث ایجاد فضایی برای تبادل‌نظر در ارتباط با موسیقی کشور به منظور رفع چالش‌ها و ارائه راهکارهایی برای ارتقاء این عرصه هنری دانست و شناسایی نوازندگان مستعد و معرفی این استعدادها به فضای موسیقی کشور و بهره‌گیری از ذهن خلاق جوانان در مسیر غنا بخشیدن به گنجینه‌ صداهای ایرانی را به عنوان اهداف دیگر جشنواره معرفی کرد.

    اختتامیه بخش موسیقی جشنواره حضرت علی اکبر (ع) همزمان و همراه با بخش های فیلم، هنرهای تجسمی و هنرهای نمایشی این جشنواره، هفته آینده در تالار وحدت برگزار می شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=19774
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *