×
×

به درخواست برگزار کنندگان کنسرت

  • کد نوشته: 19765
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲۴ام خرداد ۱۳۹۱
  • ۰
  • برگزار کنندگان کنسرت «آن و آن» در سیاهکل از حسین علیزاده و پژمان حدادی خواسته‌اند تا تنها برای مردم این منطقه به اجرا بپردازند و از مخاطبان گیلانی تقاضا کرده اند تا در صورت تمایل برای دیدن کنسرت«آن و آن» به رودسر بیایند و اجازه دهند کنسرت سیاهکل تنها برای مردم سیاهکل برگزار شود. کیوان […]

  • برگزار کنندگان کنسرت «آن و آن» در سیاهکل از حسین علیزاده و پژمان حدادی خواسته‌اند تا تنها برای مردم این منطقه به اجرا بپردازند و از مخاطبان گیلانی تقاضا کرده اند تا در صورت تمایل برای دیدن کنسرت«آن و آن» به رودسر بیایند و اجازه دهند کنسرت سیاهکل تنها برای مردم سیاهکل برگزار شود.

    کیوان فرزین، تهیه کننده تور کنسرت های«آن و آن» در گفت و گو با خبرگزاری میراث فرهنگی با اعلام این خبر گفت: از آنجا که سالن سیاهکل، بسیار کوچک است و تنها گنجایش مخاطبان بومی را دارد ارشاد این منطقه از مردم گیلان خواسته به رودسر بروند و بگذارند حسین علیزاده و پژمان حدادی، ۳۰ خرداد ماه، تنها برای مردم این منطقه، کنسرت اجرا کنند.

    حسین علیزداه و پژمان حدادی در حالی ۲۸ و ۲۹ خرداد ماه ادامه تور کنسرت های دور ایران خود را در رودسر ادامه خواهند داد که در بخشی از این برنامه به بداهه نوازی بر اساس موسیقی گیلکی می‌پردازند.

    این دو اجرا که پانزدهمین و شانزدهمین اجرای تور کنسرت های«آن و آن» محسوب می شود، قرار است در سالن شهید آوینی رودسر به روی صحنه برود و طی آن حسین علیزاده و پژمان حدادی بخشی از برنامه را به اجرای بداهه نوازی بر اساس موسیقی فولک گیلکی اختصاص خواهند داد.

    حسین علیزاده در رودسر با سازهای شور انگیز، تار و سه تار به اجرا می پردازد و پژمان حدادی نیز با تنبک او را در برنامه ای که به طور کامل به طور بداهه خواهد بود، همراهی خواهد کرد.

    حسین علیزاده و پژمان حدادی تور کنسرت های خود را از ۱۷ اردیبهشت ماه امسال در شهر اهواز آغاز کردند و در ادامه برنامه ‌هایی را در شهرهای اهواز، بهبهان، بوشهر، تبریز، ساری و آمل به روی صحنه بردند که با استقبال جالب توجه مردم مناطق مختلف مواجه شد.

     این دو موسیقیدان قرار است پس از سیاهکل عازم تهران شوند تا از ۴ تا ۹ تیر ماه آخرین بخش از تور کنسرت های«آن و آن» را در تالار وحدت به روی صحنه ببرند.

    https://musiceiranian.ir/?p=19765
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *