×
×

به سرپرستی اردوان انزابی‌پور

  • کد نوشته: 196938
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۲۰ام مهر ۱۳۹۷
  • ۰
  • یکی از قطعات گروه راک تندر به سرپرستی اردوان انزابی‌پور در مستندی ساخته یک هنرمند مکزیکی -نروژی استفاده می‌شود.

    به سرپرستی اردوان انزابی‌پور
  • یکی از قطعات گروه راک تندر به سرپرستی اردوان انزابی‌پور در مستندی ساخته یک هنرمند مکزیکی -نروژی استفاده می‌شود.

    گروه تندر به سرپرستی اردوان انزابی‌پور در تازه‌ترین فعالیت خود یکی آثارش را برای فیلم مستند “زیبایی خطرناک” (Dangerous Beauty) به کارگردانی آرماندو زونیگا کارگردان و هنرمند مکزیکی -نروژی اجرا کرد.

    انزابی‌پور درباره این همکاری توضیح داد: گروه ما یک گروه راک ایرانی است که با ساخت آثار موسیقایی به زبان‌های انگلیسی و فارسی شناخته شده است. عوامل فیلم از طریق یکی از دوستان با من صحبت کردند و گفتند اصولاً در این منطقه انتظار شنیدن یک موسیقی هارد راک وجود ندارد و از آنجایی که این پروژه کاملا بین المللی است می‌خواهیم یکی از قطعات انگلیسی شما را به شکل ویدئو کلیپ در این پروژه قرار دهیم. به همین دلیل آن‌ها یکی از قطعات ما با عنوان “چاپلوس” “Bootlicker” را که کاملا به زبان انگلیسی خوانده شده انتخاب کردند. فیلمبرداری این قطعه در تهران و روی پشت‌بامی در میدان هروی به شکلی بسیار حرفه‌ای صورت گرفت. آن‌ها از روش‌های جالبی استفاده می‌کردند که با شکل کلیپ‌سازی که شخصاً اینجا دیده بودم، تفاوت زیادی داشت.

    این هنرمند ادامه داد: “زیبایی خطرناک” یک پروژه مستند است که از شیکاگو آغاز شد. هدف این پروژه نشان دادن بخش زیبا و مثبت کشورهای ناشناخته برای مخاطبان غربی است. ایران اولین کشور موردنظر سازندگان این مستند بود و قرار است درباره کشورهای دیگر هم ادامه داشته باشد. آن‌ها در این پروژه به جنبه‌های دیده‌نشده‌ کشورهایی می‌پردازند که در رسانه‌های غربی درست معرفی نشده‌اند.

    انزابی‌پور اضافه کرد: این پروژه از طریق موسیقی، عکاسی و فیلم، قسمتی از کشورهایی را به تصویر می‌کشد که این بخش، هیچ ارتباطی با سیاست ندارد بلکه در مورد مکان‌های شگفت‌انگیز و افرادی است که تغییرات مثبتی دارند. البته “زیبایی خطرناک” صرفاً به‌صورت فیلم منتشر نمی‌شود و به شکل عکس در یک نمایشگاه هم در معرض عموم قرار می‌گیرد و کار چه صوتی باشد و چه تصویری، کنار آن قرار می‌گیرد. انتظار می‌رود این پروژه تا ماه ژانویه (اواسط بهمن‌ماه) به اتمام برسد.

    او در پایان گفت: گروه تندر این روزها مشغول ضبط سومین آلبومش است و علاوه بر آن در تدارک کنسرتی هستیم که بعد از محرم و صفر برگزار خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=196938
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *