×
×

در قالب نسخه‌هایی محدود

  • کد نوشته: 196206
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۶ام مهر ۱۳۹۷
  • ۰
  • رضا والی آهنگساز ایرانی که برای اولین‌بار مجموعه‌ای از او در ایران منتشر شده، حق‌التالیف اثرش را به جامعه‌ موسیقی تقدیم کرد.

    در قالب نسخه‌هایی محدود
  • رضا والی آهنگساز ایرانی که برای اولین‌بار مجموعه‌ای از او در ایران منتشر شده، حق‌التالیف اثرش را به جامعه‌ موسیقی تقدیم کرد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، رضا والی از آهنگسازان ایرانی مقیم آمریکا که چندی پیش مجموعه «سرنا – پارتیتورخوانی ۳» را از سوی نشر موسیقی «خانه هنرخرد» منتشر کرد، با هدف انتشار گسترده‌تر اثرش میان مخاطبان و هنرمندان، پنجاه نسخه از این مجموعه ۱۲۰۰ نسخه‌ای را به شکلی محدود به موسیقیدانان برجسته، رهبران ارکستر و آنسامبل‌های شناخته شده تقدیم کرده است.

    والی ۵۰ نسخه‌ دیگر را به دانشجویان موسیقی و آهنگسازی اختصاص داده است. به عبارتی هر دانشجوی موسیقی که این اثر را از نشر موسیقی خانه هنر خرد خریداری کند یک نسخه‌ رایگان با نشان ویژه از آقای والی هدیه خواهد گرفت. این روال تنها برای ۵۰ نسخه ادامه خواهد داشت.

    مجموعه «سرنا – پارتیتورخوانی ۳» محصولی از نشر موسیقی «خانه هنر خرد» متشکل از سه اثر از رضا والی شامل «آوای کهن» (برای ترومپت میکروتونال و ارکستر)، «سرنا» (برای کلارینت میکروتونال و هفت ساز دیگر)، «مرگ‌آوا» (برای ویولن سولو و ارکستر زهی) است که این آثار همگی به همراه پارتیتورهای‌شان در قالب مجموعه‌ پارتیتورخوانی منتشر شده‌اند.

    رضا والی از هنرمندان فارغ‌التحصیل از کنسرواتوار موسیقی تهران و آکادمی موسیقی وین و دکترای آهنگسازی و تئوری موسیقی از دانشگاه پیتسبورگ پنسیلوانیا است. وی تاکنون جوایز معتبر زیادی دریافت کرده، ضمن اینکه آثار  این هنرمند تاکنون در ارکسترهای متعددی اجرا شده اند.

    https://musiceiranian.ir/?p=196206
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *