×
×

به کارگردانی حسین امیری دوماری، پدرام پورامیری

  • کد نوشته: 194745
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۱ام مهر ۱۳۹۷
  • ۰
  • عکسی از زوج هنری در تازه‌ترین همکاری‌شان در «جان‌دار»

  • فیلم سینمایی «جان دار» به کارگردانی حسین امیری دوماری، پدرام پورامیری و با بازی حامد بهداد، جواد عزتی و باران کوثری این روزها در مرحله ساخت موسیقی قرار دارد.

    به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ساخت موسیقی فیلم سینمایی «جان دار» به کارگردانی حسین امیری دوماری، پدرام پورامیری توسط امیر توسلی آغاز شده است و کار همزمان در حال طی کردن آخرین مراحل فنی برای آماده شدن است.

    توسلی پیش از این آهنگسازی آثاری چون مجموعه «شهرزاد» و فیلم های سینمایی «نهنگ عنبر»، «کافه ستاره»، «دایره زنگی» و بیش از ٣٠ فیلم دیگر را بر عهده داشته و چندین بار نامزد دریافت جایزه از جشنواره‌ها و رویدادهای سینمایی کشور شده است.

    تهیه‌کنندگی «جان دار» را که فیلمبرداری آن اواخر مردادماه در تهران به پایان رسیده، کامران مجیدی بر عهده دارد و قرار است که فیلم برای حضور در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر آماده شود.

    حامد بهداد و باران کوثری در جان دار

    فاطمه معتمدآریا، حامد بهداد، باران کوثری، جواد عزتی، مسعود کرامتی، علی شادمان، گیتی قاسمی، محمدعلی محمدی، امیراحمد قزوینی، بازیگرانی هستند که در این فیلم مقابل دوربین رفته‌اند.

    در خلاصه داستان «جان دار» آمده است: «بخدا اگه یه بار دیگه بگین شام چی شد، غذا چیه، همین وسط خودم رو دار میزنم که غذاخوردن یادتون بره. بابا از گشنگی نمردین که؟؟»

    https://musiceiranian.ir/?p=194745
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *