×
×

چرا کنسرت حسین علیزاده و پژمان حدادی در نیشابور برگزار نمی‌شود؟

  • کد نوشته: 19469
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۴ام خرداد ۱۳۹۱
  • ۰
  • مدیر اداره‌ی ارشاد شهرستان نیشابور درباره‌ی دلایل برگزار نشدن کنسرت حسین علیزاده و پژمان حدادی در این شهر گفت: به هیچ وجه کنسرت حسین علیزاده در نیشابور لغو نشده است و نمی‌دانم این موضوع از روی چه سندی مطرح شده است.  به گزاش خبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، کنسرت حسین علیزاده و پژمان حدادی […]

  • مدیر اداره‌ی ارشاد شهرستان نیشابور درباره‌ی دلایل برگزار نشدن کنسرت حسین علیزاده و پژمان حدادی در این شهر گفت: به هیچ وجه کنسرت حسین علیزاده در نیشابور لغو نشده است و نمی‌دانم این موضوع از روی چه سندی مطرح شده است.

     به گزاش خبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، کنسرت حسین علیزاده و پژمان حدادی که قرار بود در تاریخ های ۲۳ و۲۵ خرداد ماه در نیشابور برگزار شود، طبق اعلام روابط عمومی این گروه برگزار نمی‌شود.

     طی پیگیری ایسنا و گفت وگو با مدیران ارشاد این شهرستان، سلامت ـ مسئول امور هنری نیشابور ـ گفت: بنده جهت برگزاری این کنسرت نامه‌ای را به آقای قلندری مدیر ارشاد نیشابور نوشتم، اما از سوی ایشان هیچ جوابی برای بنده نیامد، بنابراین تا وقتی که ایشان اجازه‌ای ندهند، ما نمی‌توانیم کنسرتی را برگزار کنیم.

    احمد قلندری مدیر ارشاد نیشابور هم در پاسخ به این سوال که دلیل لغو کنسرت حسین علیزاده چیست؟ به ایسنا یادآور شد: کنسرت حسین علیزاده لغو نشده و من نمی‌دانم چه کسی این موضوع را مطرح کرده است، بلکه تاریخ این اجرا به تعویق افتاده است و زمان آن مشخص نیست.

    وی یادآور شد: باید شورای فرهنگ عمومی برای این اجرا تشکیل جلسه دهد و نتیجه را به ما اعلام کند و تاکنون نتیجه‌ای در این رابطه به ما اعلام نشده است.

     به گزارش ایسنا‌، روز گذشته از سوی روابط عمومی این گروه اعلام شد، کنسرت «آن و آن» حسین علیزاده و پژمان حدادی علی‌رغم اعلام قبلی برگزارکنندگان در تاریخ‌های ۲۳ تا ۲۵ خرداد در شهر نیشابور برگزار نخواهد شد.

    علیزاده و حدادی امروز ۱۰ خرداد – در آمل اجرا خواهند داشت و پس از آن به تهران باز می‌گردند.

    تور کنسرت «آن و آن» به مدت دو هفته به مناسب ایام سوگواری ارتحال حضرت امام (ره) متوقف خواهد بود و پس از با اجراهایی در گیلان و تهران به پایان خواهد رسید.

    https://musiceiranian.ir/?p=19469
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *