×
×

رضا کولغانی: امیدوارم “مغزهای کوچک زنگ‌زده” خوب دیده شود

  • کد نوشته: 194647
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۰ام مهر ۱۳۹۷
  • ۰
  • بازیگر و خواننده تیتراژ فیلم “مغزهای کوچک زنگ‌زده” می‌گوید هومن سیدی شناخت بسیار خوب و درستی نسبت به موسیقی دارد و به همین دلیل هم در کارش موفق است.

    رضا کولغانی: امیدوارم “مغزهای کوچک زنگ‌زده” خوب دیده شود
  • بازیگر و خواننده تیتراژ فیلم “مغزهای کوچک زنگ‌زده” می‌گوید هومن سیدی شناخت بسیار خوب و درستی نسبت به موسیقی دارد و به همین دلیل هم در کارش موفق است.

    رضا کولغانی خواننده گروه داماهی و بازیگر درباره آخرین فعالیت‌های خود، گفت: مدت زیادی بود که مشغول کار روی آلبوم جدید “داماهی” بودیم. در نهایت در ۱۳ قطعه آماده و برای میکس و مستر تحویل داده شد. در این آلبوم قطعات “دیوانه”، “جاده لغزنده” به‌اضافه چند کار دیگر را در ادامه و سبک همین قطعات می‌شنوید.

    او ادامه داد: این آلبوم قرار است برای بعد از ماه‌های محرم و صفر منتشر شود. ترجیح می‌دهم نام آن را تا زمان انتشار اعلام نکنم. درست بعد از ورود آلبوم به بازار، برنامه کنسرت‌های داماهی در تهران و شهرستان‌ها آغاز خواهد شد.

    کولغانی اضافه کرد: اولین همکاری من و هومن سیدی در پروژه “خشم و هیاهو” بود که افتخار داشتم هم به‌عنوان بازیگر و هم به‌عنوان خواننده با همراهی محمد طلوعی همکاری کنم که استقبال خوبی نیز در همان زمان از آن صورت گرفت. در ادامه و در دومین همکاری با هومن، به‌عنوان خواننده تیتراژ “مغزهای کوچک زنگ‌زده” انتخاب شدم.

    این خواننده همچنین گفت: ما مدت هفت ماه برای ساخت این فیلم با سیدی مشورت کردیم و درنهایت یک کار فوق‌العاده با ترانه‌ای از احسان گودرزی و آهنگ و تنظیم بامداد افشار ساخته شد. این کار برای من بسیار لذت‌بخش بود، چرا که برای اولین بار در این کار تجربه موسیقی الکترونیک را داشتم. خیلی خوشحالم که اولین تجربه‌ام با یک گروه کاملاً حرفه‌ای انجام گرفت. امیدوارم این فیلم خوب دیده و استقبال شود و از همه عوامل فیلم نیز تشکر می‌کنم.

    این بازیگر در ادامه گفت: در این چند وقت پیشنهاد‌های زیادی برای تئاتر و سینما به من شد، ازجمله یکی از پیشنهاد‌های بازی در فیلم “حس دل‌تنگی” پوریا آذربایجانی بود که به خاطر کار روی آلبوم این درخواست را نپذیرفتم و تمام تمرکزم را معطوف دومین آلبوم کردم. درواقع در این مدت هدفم بازیگری نبوده و موسیقی ارجحیت داشت، اما از آنجایی‌که از ۱۲ سالگی اولین کارم با تئاتر بوده یک احساس ادای دین و مسئولیت نسبت به آن دارم و مطمنا بعد از انتشار آلبوم به پیشنهاد‌های تازه فکر خواهم کرد.

    این هنرمند در پایان گفت: آخرین کار تئاتر من به نام “قربانگاه” با محمد مساوات سال گذشته روی صحنه رفت و بعدازآن تمام فکر و ذهنم را درگیر کار موسیقی کردم، اما بعد از این کارهای جدیدی را شروع خواهم کرد. همچنین باید بگویم هومن سیدی شناخت بسیار خوب و درستی نسبت به موسیقی دارد و به همین دلیل هم در کارش موفق است. برای من همکاری بسیار دلچسبی بود. از کار کردن با هومن و تیم خوبش کاملاً رضایت دارم و پیامدهای خوبی برای خود من داشته است.

    https://musiceiranian.ir/?p=194647
       
    برچسب ها داماهی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *