×
×

به منظور حمایت از حقوق مدنی، خواسته‌های صنفی و قانونی هنرمندان عضو

  • کد نوشته: 194487
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۹ام مهر ۱۳۹۷
  • ۰
  • «انجمن صنفی هنرمندان موسیقی ایران» از نهادهای غیردولتی و صنفی حوزه موسیقی که طبق اعلام مدیریت آن از سال ۷۷ تاسیس شده، فراخوان جدید عضویت هنرمندان در این مجموعه را منتشر کرد.

  • «انجمن صنفی هنرمندان موسیقی ایران» از نهادهای غیردولتی و صنفی حوزه موسیقی که طبق اعلام مدیریت آن از سال ۷۷ تاسیس شده، فراخوان جدید عضویت هنرمندان در این مجموعه را منتشر کرد.

    در متن فراخوان انجمن صنفی هنرمندان موسیقی ایران  آمده است:

    «انجمن صنفی هنرمندان موسیقی ایران با گواهینامه ثبتی از وزارت کار و امور اجتماعی (۱۳۷۷)،  تائید شده سازمان بین‌المللی کار ILO در ژنو (۱۳۷۶)، دارای گواهینامه عضویت در فدراسیون بین‌المللی موسیقیدانان FIM به مرکزیت پاریس (۱۳۸۷) است. اهداف انجمن صنفی هنرمندان موسیقی ایران طبق اساسنامه تایید شده وزارت کار، حمایت از حقوق مدنی، خواسته‌های صنفی و قانونی هنرمندان عضو است.

    اعطای کارت شناسایی معتبر بین‌المللی به هنرمندان موسیقی، معرفی به صندوق اعتباری هنرمندان، بیمه تامین اجتماعی، بیمه تکمیلی، تسهیلات خانه کارگر با معرفی‌نامه این دفتر، تلاش برای قراردادهای کاری اعضا، پشتیبانی‌های صنفی جهت عقد قراردادهای کاری‌شان در دفتر انجمن، رایزنی‌های بین‌المللی جهت پیشرفت و پیشبرد اهداف هنری صنف، جلب پشتیبانی مراجع و سازمان‌های دولتی و ملی از طریق نشست‌ها مذاکرات متعدد از جمله فعالیت‌هایی که هیات مدیره انجمن برای رفاه حال اعضا انجام داده است.

    تمامی هنرمندان واجد شرایط زیر می‌توانند به عضویت انجمن در آیند:

    سازندگان ادوات موسیقی، مدرّسین، نوازندگان، آهنگسازان، ترانه‌سرایان این زمینه و خوانندگان، نورپردازان، تهیه‌کنندگان موسیقایی و خبرنگاران بخش موسیقی صرفاً مشمولین حِرف و مشاغل آزاد موسیقی در حوزه فعالیت انجمن صنفی با ارائه مدارک معتبر  به تشخیص کمیته فنی، شورای شعر و شورای عالی موسیقی انجمن صنفی.

    علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر ضمن مراجعه به سامانه اینترنتی انجمن به آدرس تهران ، خیابان انقلاب، بین شهید نامجو(گرگان) و پل چوبی، جنب نمایندگی سایپا، پلاک۱۷۳، طبقه سوم مراجعه کنند.»

    فراخوان عضویت هنرمندان برای حضور در انجمن صنفی هنرمندان موسیقی ایران در حالی منتشر شده که طی مطالب مندرج در سامانه این نهاد صنفی محمد اطیابی، شهاب الدین ناظر فصیحی، عین الله کیوانشکوه، رفعت الله منزوی، سیاوش محمودی، سعید پور سعید، نادر افتخاری فرد اعضای هیات مدیره آن را از سال ۹۴ تشکیل می دهند.

    https://musiceiranian.ir/?p=194487
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *