×
×

برگزاری تور کنسرت محسن یگانه

  • کد نوشته: 193673
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۸ام مهر ۱۳۹۷
  • ۰
  • تور کنسرت اروپایی محسن یگانه، از اواخر سپتامبر تا اواسط اکتبر ۲۰۱۸، در چند شهر برگزار می شود.

    برگزاری تور کنسرت محسن یگانه
  • محسن یگانه

    محسن یگانه

    تور کنسرت اروپایی محسن یگانه، از اواخر سپتامبر تا اواسط اکتبر ۲۰۱۸، در چند شهر برگزار می شود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، محسن یگانه، خواننده نام آشنای موسیقی پاپ، از ۲۹ سپتامبر (۷ مهر ماه ۱۳۹۷) لغایت ۱۳اکتبر (۲۱ مهر ماه) در شهر های دوسلدورف، اشتوتگارت، وین و بروکسل، به اجرای کنسرت های پاییزی خود می پردازد.

    در ۲۹ سپتامبر (۷ مهر ماه)، این خواننده به دیدار هواداران خود در دوسلدورف رفته و در سالن capitol Theater بهترین آثار خود را تقدیم آنها کرد. پس از آن در تاریخ ۲ اکتبر (۱۰ مهر) در اشتوتگارت، سالن Liederhalle، ۶ اکتبر (۱۴مهر) در وین، سالن Wiener Stadthalle و۱۳ اکتبر (۲۱مهر) در بروکسل، سالن Audiotorium Jacques Brel اجراهای خود را ادامه می دهد.

    محسن یگانه در یک سال اخیر قطعات «بعد تو»، «عبور»، «فکر تو» و نسخه جدید قطعه «دیوار» را منتشر کرده است. این خواننده با برگزاری ۵۵ سانس کنسرت در شهرهای مختلف کشور، یکی از پرفروش‌ترین خوانندگان موسیقی پاپ در تابستان ۱۳۹۷ بود.

    شایان ذکر است که تور پاییزی کنسرت های محسن یگانه، از هفته اول مهر ماه سال جاری، در چند شهر اروپایی بروی صحنه می رود و علاقمندان می توانند جهت تهیه بلیت های اینترنتی این اجراها به آدرس www.posttik.com مراجعه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=193673
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *