×
×

تورکنسرت «آن و آن» در شهر نیشابور برگزار نمی شود

  • کد نوشته: 19365
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۹ام خرداد ۱۳۹۱
  • ۱ دیدگاه
  • تورکنسرت «آن و آن» حسین علیزاده و پژمان حدادی علی‌رغم اعلام قبلی برگزارکنندگان در تاریخ‌های ۲۳ تا ۲۵ خرداد در شهر نیشابور برگزار نخواهد شد. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، طبق اعلام دست‌اندرکاران این کنسرت؛ پیش از این اعلام شده بود که نیشابور – شهر خیام و عطار و مرکز تاریخی فرهنگ خراسان بزرگ – […]

  • تورکنسرت «آن و آن» حسین علیزاده و پژمان حدادی علی‌رغم اعلام قبلی برگزارکنندگان در تاریخ‌های ۲۳ تا ۲۵ خرداد در شهر نیشابور برگزار نخواهد شد.

    به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، طبق اعلام دست‌اندرکاران این کنسرت؛ پیش از این اعلام شده بود که نیشابور – شهر خیام و عطار و مرکز تاریخی فرهنگ خراسان بزرگ – هفتمین شهر میزبان حسین علیزاده و پژمان حدادی خواهد بود و کنسرت این دو هنرمند در فرهنگسرای سیمرغ این شهر برگزار می‌شود، اما علیرغم پیگیری‌های بسیار از سوی برگزارکنندگان کنسرت از بهمن‌ ماه سال گذشته تا به امروز به دلیل عدم پاسخگویی مسوولان فرهنگی شهرستان نیشابور عملاً برگزاری کنسرت در این شهر غیر ممکن به نظر می‌رسد. برگزارکنندگان تور کنسرت «آن و آن» ضمن ابراز تأسف از عدم برگزاری این کنسرت در خراسان بزرگ، مهد فرهنگ ایران‌زمین، از تمامی مردم هنردوست و فرهنگ پرور خراسان بزرگ عذرخواهی می‌کنند و اطمینان می‌دهند که تلاش خود را برای برگزاری این کنسرت ادامه خواهند داد. حسین علیزاده و پژمان حدادی هم‌اکنون در مازندران هستند و شب گذشته ـ ۸ خرداد ـ نخستین اجرای خود را در سالن‌ همایش‌های دانشگاه شمالِ شهر آمل به روی صحنه بردند .استقبال مردم مازندران پس از کنسرت‌های ساری همچنان آمل نیز ادامه دارد.

    علیزاده و حدادی امروز و فردا ۹ و ۱۰ خرداد – در آمل اجرا خواهند داشت و پس از آن به تهران باز می‌گردند.

     تور کنسرت «آن و آن» به مدت دو هفته به مناسب ایام سوگواری ارتحال حضرت امام (ره) متوقف خواهد بود و پس از با اجراهایی در گیلان و تهران به پایان خواهد رسید.

    https://musiceiranian.ir/?p=19365
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *