×
×

از سوی انجمن موسیقی ایران

  • کد نوشته: 19352
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۹ام خرداد ۱۳۹۱
  • ۱۳ دیدگاه
  • آلبوم موسیقی «دیدار دوست» به آهنگسازی مهدی نظری با اشعاری از امام خمینی (ره) همزمان با بیست و سومین ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی از سوی انجمن موسیقی ایران منتشر می شود.

  • آلبوم موسیقی «دیدار دوست» به آهنگسازی مهدی نظری با اشعاری از امام خمینی (ره) همزمان با بیست و سومین ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی از سوی انجمن موسیقی ایران منتشر می شود.

    در این آلبوم قطعاتی چون محرم راز در دستگاه نوا، یاد دوست در دستگاه همایون، ساحل وجود در آواز ابوعطا،‌روز وصل در آواز افشاری، غم دیدار در دستگاه سه گاه، چشم بیمار در آواز بیات ترک و قافله در دستگاه شور بر اساس اشعاری از حضرت امام خمینی (ره) به آهنگسازی مهدی نظری با تنظیم حسین زندی به چشم می خورد که توسط نوازندگانی چون ارسلان کامکار ، میثم مروستی، پدرام فریوسفی، سامان صمیمی: ویلن، کریم قربانی :ویلنسل، علیرضا خورشیدفر : کنترباس، ارسلان کامکار و میثم مروستی:ویلن آلتو، ناصر رحیمی: فلوت، حسین پورمعین:کلارینت، علیرضا شیبانی :فاگوت، آزاد میرزاپور: تار و تارباس، داوود ورزیده:  نی، شهرام غلامی : عود، پویا سرایی: سنتور، فرشاد صارمی و امیر نعمت اللهی: کمانچه، کوروش بزرگ پور: تنبک، مجید وطنیان: دف، پریچهر خواجه: قانون ، هاله خاورانی و هانیه خاورانی : همخوان اجرا شده است.

    «دیدار دوست» را شاید بتوان اولین آلبومی دانست که تمامی اشعارش از دیوان امام خمینی انتخاب شده که سه خواننده از جمله مهدی نظری، مسعود نوریان و علیرضا وکیلی منش در آن به اجرا پرداخته اند.

    بنابراین گزارش، مهدی نظری که با اجرای موسیقی دلیران تنگستان ،یل شیردل و مادر برام قصه بگو به خواننده مطرح آثار دوران دفاع مقدس تبدیل شده تا کنون آثاری چون گذر عمر، اسیر عشق و نغمه عشق را در کارنامه هنری خود ثبت کرده است.آلبوم «دیدار دوست» آخرین اثر او در مقام آهنگساز و خواننده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=19352
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *