×
×

بدون حضور وزیر ارشاد و مدیر دفتر موسیقی

  • کد نوشته: 19039
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۳۱ام اردیبهشت ۱۳۹۱
  • ۰
  • قطعه موسیقی «دولت مهر» که به مناسبت یکصدمین سفر استانی رییس‌جمهور ساخته شده، عصر امروز ـ ۳۰ اردیبهشت ماه ـ در حالی رونمایی شد که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم حضور نداشتند.  به گزارش خبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در مراسمی […]

  • قطعه موسیقی «دولت مهر» که به مناسبت یکصدمین سفر استانی رییس‌جمهور ساخته شده، عصر امروز ـ ۳۰ اردیبهشت ماه ـ در حالی رونمایی شد که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم حضور نداشتند.

     به گزارش خبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در مراسمی که ساعاتی پیش در تالار «رودکی» برگزار شده بود، ارکستر سمفونیک تهران قطعه سرود جمهوری اسلامی ایران را برای حاضران نواخت و قطعات «خاک مهرآیین»، «خوشه‌چین» و اثری از خاچاطوریان توسط ارکستر سمفونیک تهران به رهبری نادر مرتضی‌پور و با صدای حسین مختاباد اجرا شد.

    سپس حمید شاه‌آبادی ـ‌ معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ـ در سخنانی مطرح کرد: در حضور ارکستر فعال و آماده سمفونیک تهران، ظاهر درست نیست، بنده به سخنرانی بپردازم.

     او در ادامه سخنانش از تمامی نوازندگان ارکستر قدردانی کرد و افزود: تلاش کردیم این جلسه با حضور سیدمحمد حسینی برگزار شود، اما ایشان به دلیل حضور در یکی از جلسات نتوانستند در این مراسم حضور پیدا کنند.

     شاه‌آبادی همچنین گفت: واقعیت این است که پدیده یکصدمین سفر استانی هیات دولت و رییس‌جمهور محترم، تنها یک بهره‌برداری مادی نیست، بلکه این سفرها را باید پشتوانه برای یک بهره‌برداری معنوی قلمداد کرد، اکنون بستری فراهم شده تا در آیینه سفرهای استانی به بحث فرهنگ و اندیشه والا بپردازیم.

     وی افزود: مدیران و کارگزاران کشور، نیازمندترین انسان‌ها برای حضور و سفر در استان‌ها هستند. چراکه نفس ما مدیران بیشتر نیازمند توجه است. باید این شهرها را ببینیم، از آنها نمونه‌سازی کرده و در تصمیم‌گیری‌های خود آنها را به عنوان یک عنصر اثرگذار ارج نهیم.

     شاه‌آبادی در پایان سخنانش، اظهار امیدواری کرد تا این سفرهای استانی تنها خاص دولت نهم و دهم نباشد و این ویژگی به عنوان یک سنت حسنه همیشه ادامه داشته باشد.

     به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم، لوح فشرده «دولت مهر» با شعری از مصطفی محدثی خراسانی به آهنگسازی نادر مرتضی‌پور و تنظیم سهیل دهبستی رونمایی شد.

     در این مراسم، علی ترابی (رییس انجمن موسیقی)، محمد گلریز (خواننده) و تعدادی از معاونان شاه‌آبادی حضور داشتند.

       

    https://musiceiranian.ir/?p=19039
       
    برچسب ها دولت مهر

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *