×
×

با آهنگسازی مجید درخشانی و صدای رحیم عدنانی

  • کد نوشته: 189088
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۰ام شهریور ۱۳۹۷
  • ۰
  • آلبوم دل رسوا با آهنگسازی مجید درخشانی و صدای رحیم عدنانی، از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری چکاوک زنده رود اسپادانا منتشر شد.

    با آهنگسازی مجید درخشانی و صدای رحیم عدنانی
  • آلبوم موسیقی «دل رسوا» منتشر شد

    آلبوم موسیقی «دل رسوا» منتشر شد

    آلبوم دل رسوا با آهنگسازی مجید درخشانی و صدای رحیم عدنانی، از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری چکاوک زنده رود اسپادانا منتشر شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، بعد از همکاری مجید درخشانی و رحیم عدنانی در آلبوم حریر شبنم، این دو هنرمند این بار، آلبوم دل رسوا را به انتشار رسانده اند که این اثر در فضایی از موسیقی دستگاهی و در قالب ۹ قطعه به عناوین «تصنیف غروب آشتی»، «ساز و آواز۱»، «تصنیف نقش و صورت»، «ساز و آواز۲»، «چهار مضراب-سنتور و تنبک»، «ساز و آواز۳»، «تصنیف دل رسوا»، «ساز و آواز۴» و «تصنیف شاهد ساقی» به اجرا در آمده است.

    قطعات این آلبوم بر سروده‌هایی از شاعران کهن و معاصر چون سعدی، مولانا، محمد زهری، فریدون مشیری و شیوا الله‌وردی به اجرا در آمده و نوازندگانی چون مجید درخشانی، مرتضی صنایعی، وصال صالحیان، کاوه معتمدیان و کامران یعقوبی در آن به هنرنمایی پرداخته اند.

    شایان ذکر است که آلبوم موسیقی دستگاهی دل رسوا به آهنگسازی مجید درخشانی و خوانندگی رحیم عدنانی، توسط شرکت چکاوک زندده رود آپادانا راهی بازار موسیقی شد. علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اورجینال اثر را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=189088
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *