×
×

با حضور شهرام ناظری، محمود ذوالفنون و علی اکبر مرادی/ گزارش تصویری

  • کد نوشته: 18884
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۵ام اردیبهشت ۱۳۹۱
  • ۰
  • یادواره زنده یاد جلال ذوالفنون استاد مطرح موسیقی ایرانی با حضور شهرام ناظری، محمود ذوالفنون و علی اکبر مرادی از اساتید به نام موسیقی برگزار شد، در ادامه عکسهای این مراسم را می توانید ببینید

  • موسیقی ایرانیان – ابراهیم مولائی: یادواره زنده یاد جلال ذوالفنون استاد مطرح موسیقی ایرانی با حضور شهرام ناظری، محمود ذوالفنون و علی اکبر مرادی از اساتید به نام موسیقی با حمایت بخش مطالعات ایران در استنفورد و به وسیله دانشجویان ایرانی دانشگاه این شهر برگزار شد.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان این برنامه در سه قسمت اجرا شد، در بخش نخست امین ذوالفنون، امیر ذوالفنون، نسیم گرگانی و امیر نوژن به گروه نوازی سه تار پرداختند که در بخشی از اجرا نیز شهرام ناظری به این گروه پیوست و ضمن سه تاز نوازی، آواز خواند. همچنین در ادامه محمود ذوالفنون برادر زنده یاد جلال ذولفنون ضمن سخنرانی با ساز ویولن هنر خود را به نمایش گذاشت.

    در بخش دوم هم امین ذوالفنون برادر‌زاده جلال ذوالفنون به یاد عموی خود به تکنوازی سه تار پرداخت.

    براساس همین گزارش، در بخش پایانی مراسم نیز علیرضا شاه محمدی با همراهی امیر نوژن (نوزانده سه تار) و جمشید آگاهی (نوزانده تنبک) آواز خواند.

    جالب است بدانید، امین ذوالفنون (برادر‌زاده زنده یاد جلال ذولفنون) برای ۸ سال مدیر توسعه تجاری شرکت گوگل و مسئول سرمایه گذاری‌های جدید این شرکت بود که در نوروز سال ۱۳۹۰ از گوگل جدا و توسط شرکت فیسبوک به مدیریت جهانی توسعه شرکت (از طریق سرمایه گذاری یا تلفیق عملیات Mergers & Acquisitions) منتصب شد و هم اکنون از مدیران ارشد فیس بوک می‌باشد.

    در ادامه هم می توانید عکسهای محمد خیرخواه و نرگس عطاران را از این مراسم ببینید.

     

    https://musiceiranian.ir/?p=18884
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *