×
×

سیدعباس سجادی در گفت‌وگو با فارس:

  • کد نوشته: 18838
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۳ام اردیبهشت ۱۳۹۱
  • ۱ دیدگاه
  • مدیر موسیقی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در خصوص دیدارش از حسن کسایی گفت: نوازنده سرشناس و صاحب نام نی، علیرغم خبرهای منتشر شده و با وجود ضعف جسمانی، در هوشیاری کامل به سر می‌برد. «سید عباس سجادی» شاعر و ترانه‌سرا و مدیر موسیقی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در خصوص عیادتش از «حسن کسایی» در اصفهان، […]

  • مدیر موسیقی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در خصوص دیدارش از حسن کسایی گفت: نوازنده سرشناس و صاحب نام نی، علیرغم خبرهای منتشر شده و با وجود ضعف جسمانی، در هوشیاری کامل به سر می‌برد.

    خبرگزاری فارس: «حسن کسایی» در هوشیاری کامل به سر می‌برد

    «سید عباس سجادی» شاعر و ترانه‌سرا و مدیر موسیقی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در خصوص عیادتش از «حسن کسایی» در اصفهان، به خبرنگار موسیقی فارس گفت: جمعه به قصد دیدار و عیادت از استاد حسن کسایی عازم اصفهان شدم و مثل همیشه مهربانانه مورد استقبال خانواده استاد و ایشان قرار گرفتم.

    * کسایی در هوشیاری کامل به سر می‌برد

    وی در ادامه افزود: خبرهای ضد و نقیض در خصوص بیماری این نایی بزرگ موجب شد که علاوه بر احوال پرسی‌های مداوم تلفنی به خاطر ارادتم به ایشان قصد سفر به اصفهان کنم و خدمت استاد برسم و شاهد این بودم که خانواده هنرمند و هنرشناس کسایی از همسر مهربان ایشان گرفته تا پسران و دختر و داماد ایشان با احترام و محبت بسیاری مشغول پرستاری از وی هستند.

    *بیماری «زونا» قدرت جسمی استاد کسایی را کاهش داده است

    مدیر موسیقی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تصریح کرد: استاد بالغ بر ۱۰سال است که با روحیه‌ای بسیار بالا با بیماری «سرطان» مبارزه می‌کند که سال گذشته با ابتلا به بیماری «زونا» یک‌باره قدرت جسمی ایشان تحلیل رفته و دچار ضعف شدید جسمانی هستند و مقدار قابل توجهی وزن کم کرده است ولی مثل گذشته در هوشیاری کامل به سر می‌برد و با خانواده و آشنایان و مهمانان خود با مهربانی صحبت می‌کند و با اشعار و لطایف همیشگی ما را مورد توجه خود قرار داد.

    وی خاطر نشان کرد: از همه علاقه‌مندان عرصه موسیقی می‌خواهم ‌برای این دو مرد بزرگ یعنی استاد «جلیل شهناز» و استاد «حسن کسایی» – دو یار دیرین – که هریک در بستر بیماری هستند از عمق جان دعا کنند و از مسئولین فرهنگی هم می‌خواهم که بیش از پیش به ایشان توجه داشته باشند تا  از بار مشکلات خانواده‌های ایشان کاسته شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=18838
       
    برچسب ها حسن کسایی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *