×
×

با تایید شورای شهر

  • کد نوشته: 1882
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۴ام تیر ۱۳۸۹
  • ۰
  • انجمن موسیقی هرمزگان طرح پخش موسیقی محلی هرمزگان از آسانسورها را به شورای شهر بندرعباس ارائه می‌کند. کیانوش جهانبخش رئیس انجمن موسیقی هرمزگان با اعلام این مطلب به پایگاه اطلاع‌رسانی موسیقی ایران گفت: به منظور حمایت از موسیقی محلی و معرفی بیشتر آن به نسل حاضر و آینده هرمزگان، طرح پخش موسیقی محلی این منطقه […]

  • انجمن موسیقی هرمزگان طرح پخش موسیقی محلی هرمزگان از آسانسورها را به شورای شهر بندرعباس ارائه می‌کند.
    کیانوش جهانبخش رئیس انجمن موسیقی هرمزگان با اعلام این مطلب به پایگاه اطلاع‌رسانی موسیقی ایران گفت: به منظور حمایت از موسیقی محلی و معرفی بیشتر آن به نسل حاضر و آینده هرمزگان، طرح پخش موسیقی محلی این منطقه از طریق آسانسورهای استان هفته آینده به شورای شهر بندرعباس ارائه می‌شود.
    وی ادامه داد: در این باره با اعضای شورای شهر گفت‌وگوهایی انجام داده‌ایم که خوش‌بختانه با نظر مساعد آنان مواجه شده‌ایم. با تصویب این قانون، شاهد فرهنگ‌سازی بیشتر برای شناخت عمومی از موسیقی محلی هرمزگان و حفظ هویت بومی- ملی خواهیم بود.
    جهانبخش درباره خصوصیات این طرح بیان کرد: با تصویب این طرح، شرکت‌ها و موسسات دولتی و غیردولتی ملزم خواهند شد تا در جعبه موسیقی آسانسورهایشان قطعاتی از موسیقی محلی هرمزگان که توسط انجمن موسیقی این استان ارائه می‌شود، قرار دهند و موسیقی‌ مناسب و ویژه ایام را برای استفاده‌کنندگان از آسانسورها پخش کنند.
    رئیس انجمن موسیقی هرمزگان افزود: بخشی از این قطعات در آرشیو انجمن موسیقی هرمزگان موجود است و بخش دیگر را برحسب نیاز مناسبت‌ها، تولید خواهیم کرد. این آثار با قیمت مناسب و حتی‌الامکان به صورت رایگان در اختیار شرکت‌های آسانسورساز قرار خواهد گرفت.
    جهانبخش در ادامه از پیگیری طرح پخش موسیقی محلی در مراکز عمومی هرمزگان خبر داد.

    https://musiceiranian.ir/?p=1882
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *